کد خبر : 25825

سیستم پرسپولیس چگونه خواهد بود ؟

سیستم پرسپولیس چگونه خواهد بود ؟

با نگاهی به ترکیب و بازی پرسپولیس هم نمی توان به صراحت گفت تیم کالدرون ۱-۳-۲-۴ بازی می کند یا ۳-۳-۴ اما تا قبل از آمدن مهاجم برزیل و تست این بازیکن کنار علیپور تلفیقی از این دو سیستم در بازی های تدارکاتی امتحان شده است.

به گزارش پرس فوتبال ، اینکه گابریل کالدرون قرار است با چه سیستمی پرسپولیس را راهی مسابقات لیگ برتر کند هنوز معلوم نیست. شاید باور کردنی نباشد اما با نگاهی به ترکیب و بازی پرسپولیس هم نمی توان به صراحت گفت تیم او ۱-۳-۲-۴ بازی می کند یا ۳-۳-۴ اما تا قبل از آمدن مهاجم برزیل و تست این بازیکن کنار علیپور تلفیقی از این دو سیستم در بازی های تدارکاتی امتحان شده است.

جدا از این مساله ای که باید در نظر گرفت اینجاست که این تغییرات با توجه به حضور کالدرون در پرسپولیس و تغییراتی که در کادر فنی تیم صورت گرفته طبیعی باشد.کالدرون حدود شش هفته است که پرسپولیس را در اختیار دارد و با توجه به اینکه در فوتبال ایران کار نکرده، طبیعی است مدام تغییراتی در سیستم پرسپولیس بدهد و برای رسیدن به خواسته‌هایش سیستم های مختلف را در تیمش آزمایش کند .

این مساله البته غریب نیست چرا که برانکو هم در بدو ورودش به پرسپولیس سیستم های مختلفی را آزمایش کرد.او سیستم های ۱-۳-۲-۴ ، ۲-۴-۴ خطی و لوزی را بارها در تیمش با نفرات مختلف تجربه کرد تا به آنچه نزدیک به ذهنیاتش بود، برسد .

واقعیت این است که کالدرون تیم بالانسی در اختیار دارد و دستش از حیث داشتن بازیکنان شاخص در پست‌های مختلف پر است.اتفاقا او و کادرش کاملا از کیفیت بازیکنان و داشته هایشان راضی اند اما برای رسیدن به آنچه دلخواه اوست سیستم های مختلف در تمرینات آزمایش می شود تا مرد آرژانتینی سرانجام به هدفش برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها