کد خبر : 25813

ترکیب کالدرون برای فصل جدید پرسپولیس لو رفت!

ترکیب کالدرون برای فصل جدید پرسپولیس لو رفت!

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت که این مسابقه آخرین دیدار تدارکاتی تیم کالدرون پیش از آغاز لیگ نوزدهم خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال ، سرخپوشان پایتخت پس از اردوی ترکیه بازی های دوستانه پرشماری را انجام دادند. آن ها که در استانبول نتوانستند حریف تدارکاتی پیدا کنند، در تهران برابر تیم های لیگ برتری و همچنین نیروی زمینی دسته یکی بازی کردند تا کالدرون سرمربی جدید این تیم، بازیکنان را محک بزند.

آخرین دیدار دوستانه سرخ ها در ورزشگاه کارگران و برابر گل گهر سیرجان برگزار شد و کالدرون از ترکیب مورد علاقه اش به شکلی غیر رسمی رونمایی  کرد.

باتوجه به محرومیت بیرانوند، گلر یک سرخ ها فعلا بوژیدار رادوشوویچ است. در سمت راست دفاع، مهدی شیری اولویت اول کالدرون خواهد بود و در سمت چپ نیز باتوجه به درخشش نادری، شانس او برای بازی بیشتر است. در دفاع میانی هم احتمال دارد زوج همیشگی پرسپولیسی ها یعنی سیدجلال و شجاع بار دیگر کنار هم قرار گیرند.

در خط هافبک پرسپولیس احتمالا سه نفر را خواهد داشت. مصدومیت کامیابی نیا در صورتی که بهبود کامل پیدا نکند، منجر به دوری یک هفته ای او از میادین می‌شود تا این هافبک جنگنده برای بازی حساس یا تراکتور آماده باشد. بنابراین شانس احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، سعید حسین پور و حتی محمد حسینی بالا می‌رود.

مهدی ترابی در سمت چپ بازی خواهد کرد و احمد نوراللهی نیز فعلا هافبک راست سرخ ها است. وینگر چپ پرسپولیس از بین امیری آماده و عالیشاه تکنیکی انتخاب می‌شود که شاید در صورت استفاده از نوراللهی در پست هافبک دفاعی، عالیشاه یک خط عقب تر بازی کند. وینگر راست نیز احمدزاده  بود؛ باید دید آیا او شماره ۱۰ را برتن می‌کند یا نه.

در خط حمله علی علیپور گزینه اول است و باوجود جذب احتمالی مهاجم برزیلی، بعید است تا هفته های میانی نیم فصل علیپور به نیمکت برود اما با این حال امیر روستایی، محمد امین اسدی، مهدی عبدی و… عناصر هجومی هستند که فرصت بازی خواهند داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها