کد خبر : 25790

برانکو در عربستان به «قدرت آبی» باخت (عکس)

برانکو در عربستان به «قدرت آبی» باخت (عکس)

هواداران الهلال با عنوان “BLUE POWER” (قدرت آبی)، ازعوامل صعود تیمشان به دور بعد بودند.

به گزارش ورزش سه ، برای آنها که به زبان عربی مسلط نبودند تشخیص آنچه که در تشویق های آهنگین هواداران الهلال به زبان هواداران این تیم می آمد ساده نبود اما آنها میلیونها بیننده تلویزیونی در سراسر دنیا را با خود همراه کردند.

اگرچه هواداران فوتبال در ایران عادت دارند تیم الهلال را در ورزشگاه بزرگ کینگ فهد میزبان حریفان ببینند اما الهلال بیش از یک سال است که به ورزشگاه کوچکتر خود که تنها مختص فوتبال است، کوچ کرده است. ورزشگاهی که در بازی های مهم مملو از هوادارانی می شود که حضور سازماندهی آنها جذاب و دیدنی است. متمول ترین و بزرگترین باشگاه عربستان با ساخت یک استادیوم اختصاصی در ریاض یک گام بزرگ در مسیر اینکه به عنوان یکی از مهمترین تیم های قاره لقب بگیرد،برداشته، اقدامی که اهمیت آن را می توان در بازی دشوار شب گذشته به تماشا نشست.

روز گذشته و دردیدار حساس الهلال برابر الاهلی نزدیک به 5 هزار نفر پشت دروازه جنوبی سازماندهی شده، نشسته بودند و 90 دقیقه تیم شان را تشویق کردند.شکل نشستن این هواداران در پشت دروازه ،هماهنگی در نحوه پوشش و تشویق های یکپارچه شان در طول مسابقه، باعث شد کارگردان تلویزیونی بازی بارها و بارها آن را به نمایش بکشد تا بییندگان از دیدن این صحنه ها لذت ببرند.هواداران الهلال با عنوان “BLUE POWER” (قدرت آبی)، ازعوامل صعود تیمشان به دور بعد بودند، در شرایطی که الاهلی با گلزنی در اواخر نیمه اول برای افزایش گل ها در نیمه دوم به زمین آمده بود اما جو فوق العاده ورزشگاه در نهایت مانع از توفیق تیم برانکو در نیمه دوم شد.

در بازی دیروز نزدیک به 20 درصد از ورزشگاه به هواداران الاهلی اختصاص داده شده بود اما هیاهو و تشویق هماهنگ هواداران الهلال به گونه ای بود که هیچ اثری از تشویق های طرفداران الاهلی در این مسابقه به چشم نمی آمد. نکته اینکه هواداران سبزهای جده در لحظات پایانی و در واکنش به صعود الهلال، یکی از بازیکنان این تیم را با بطری آب مورد حمله قرار دادند، این اتفاق در حالی رقم خورد که بازیکنان الهلال پس از پایان بازی و صعود به مرحله بعد به سبک تیم های اروپایی رو به دروازه جنوبی جمع شده و با هواداران خود جشن مفصلی را به راه انداختند.


تیم الهلال باید در مرحله بعد مسابقات به مصاف الاتحاد دیگر تیم پرطرفدارعربستان برود، ال کلاسیکویی که البته پای هواداران متعصب این دو تیم پرهوادار را هم به میان خواهد کشید.

سهیل احیایی

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها