کد خبر : 25753

با ارزش ترین بازیکن های فوتبال ایران را بشناسید

با ارزش ترین بازیکن های فوتبال ایران را بشناسید

سایت ترانسفرمارکت با ارزش‌ترین بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران را معرفی کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، سایت ترانسفرمارکت که در ارزش گذاری بازیکنان فوتبال فعالیت می‌کند، علیرضا بیرانوند را با ۳ و نیم میلیون یورو به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن پرسپولیس معرفی کرد. البته مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور، احمدنوراللهی و … دیگر بازیکنان با ارزش سرخپوش محسوب می‌شوند، اما ارزش حدود ۴ میلیون یورویی علی بیرو سبب شده تا حتی او جز گرانترین بازیکنان ایرانی لیگ برتر هم باشد.

این دروازه‌بان ۲۶ ساله که تصمیم گرفت برای یک سال دیگر هم در پرسپولیس حضور داشته باشد، سنگربان اصلی تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود و پیشنهادات خارجی زیادی هم برای حضور در فوتبال اروپا داشت، اما تصمیم گرفت تا در تیم قهرمان ایران بماند.

علیرضا بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات عملکرد فوق العاده‌ای داشت و همراه با پرسپولیس در چند سال گذشته جام‌های زیادی را کسب کرده تا در سایت ترانسفرمارکت، ارزش او ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو اعلام شود.

علیرضا بیرانوند در حال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد. البته لازم به ذکر است، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی، کاوه رضایی، امیر عابدزاده و … در سایت ترانسفرمارکت با ارزش‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شوند که سردار در زنیت روسیه، جهانبخش در برایتون انگلیس بازی می‌کند و میلاد محمدی نیز عضو خنت بلژیک است.

پی نوشت: همانطور که پیش از این در اخبار مربوط به ترانسفرمارکت اعلام شد ، ارقام اعلامی از سوی این سایت ، ارزش بازیکنان در بازارهای ترانسفر بین المللی است و نه اینکه لزوما این مبالغ به بازیکنانی که در لیگ برتر ایران حضور دارند پرداخت شده باشد .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها