کد خبر : 25721

منفجر کردن بمب نقل و انتقالات در استقلال

منفجر کردن بمب نقل و انتقالات در استقلال

باشگاه استقلال کامبک بزرگی را در روند مواجهه با سقوط به سراشیبی ترتیب داده است و به یکباره ساعاتی طلایی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای خود حاصل کرده است.

به گزارش ورزش 11 -  آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال تهران که در اقدامی بسیار عجیب، به طور رسمی درخواست جدایی خود را در آستانۀ آغاز رقابت‌های لیگ برتر به اطلاع مدیرانش رسانده بود و به دلیل اجرایی نشدن تعهدات مدیرات باشگاه، خواهان بازگشت به ایتالیا شده بود، موفق شد با پیدا کردن اهرم فشار، به خوبی از این فرصت استفاده کند تا پس از حاصل کردن توافق دوباره با میلیچ، مدیران باشگاه را ترغیب به جلب رضایت مانوئل پوچارلی ایتالیایی کند.

آندره‌آ استراماچونی
آندره‌آ استراماچونی

در حالیکه پوچارلی، مهاجم سایه ایتالیایی از گزینه های استقلال حذف شده بود اما با تهدید استراماچونی به استعفا، مدیران استقلال مذاکره با این بازیکن و باشگاهش را دوباره در دستور کار خود قرار دادند تا احتمالا این بازیکن ایتالیایی که روزمه خوبی هم دارد به صورت قرضی جذب شود و در روزهای آتی رسماً آبی‌پوش شود.

مسئلۀ اصلی در عدم انتقال پوچارلی به استقلال، رقم درخواستی55 میلیارد تومانی او بود که موجب برهم خوردن مذاکرات در فاز نخست نقل و انتقالات شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها