کد خبر : 25582

نقش عجیب یک آقازاده در ناکامی استقلال در فصل پیش !

نقش عجیب یک آقازاده در ناکامی استقلال در فصل پیش !

اصغر حاجیلو سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال گفت مشکل اصلی آبی‌پوشان در فصل گذشته لیگ برتر پسر شفر و خبرچین‌هایی بودند که قهرمانی را از این تیم گرفتند.

به گزارش تسنیم ، اصغر حاجیلو فصل گذشته در حکمی از سوی امیرحسین فتحی سرپرست تیم استقلال و جانشین نصرالله عبداللهی شد. این انتخاب باعث ناراحتی وینفرد شفر شد و بارها در طول فصل صحبت‌هایی مطرح شد که او با حاجیلو به اختلاف خورده است.

سرپرست پیشین تیم استقلال که در مقطعی در فصل گذشته خواستار جدایی شده بود، در ابتدای شروع تمرینات امسال کناره‌گیری کرد و جای خود را به جواد زرینچه داد. فتحی مدیرعامل استقلال نیز پس از مدتی او را جانشین محمد مومنی در آکادمی استقلال کرد.

اصغر حاجیلو که درباره اتفاقات فصل گذشته سکوت کرده بود و حالا در مصاحبه ای از نقش پسر شفر در ناکامی استقلال می گوید:

*متأسفانه تنها اشکال شفر پسر او بود. اگر فقط خود شفر را داشتیم، مطمئن باشید دو جام از سه جام فصل گذشته را می‌گرفتیم و حتی می‌توانم بگویم به ستاره سوم نزدیک بودیم. از مطالب منتشر شده در سایت‌ها تا مطالبی که در مجلات مخصوص حیوانات به چاپ می‌رسید، توسط پسر شفر رصد می‌شد! به خاطر دارم یک‌بار بیژن طاهری و اشکان نامداری صحبتی کرده بودند که یقه آنها را در رختکن گرفت و گفت دفعه آخرتان باشد که در مورد تیم و خود من صحبت می‌کنید. مشکل شفر، پسرش بود. برخی‌ها فکر می‌کردند شفر ایرانی است، چون دهن‌بین و در حاشیه بود! او می‌خواست ببیند چه کسی چه چیزی می‌گوید.

اصغر حاجیلو ادامه داد :

*شفر از خطیر بحث پلن B را شنیده بود و با او به اختلاف خورد. متأسفانه آدم‌های دور و بر شفر فوتبالی نبودند و مثل پسرش خبرهای بد را به او منتقل می‌کردند. این مرد آلمانی هم سنی ازش گذشته بود و حرف‌ها روی او تأثیر می‌گذاشت. اگر شفر فقط خودش بود، باور کنید ستاره سوم با آن تیم روی پیراهن استقلال نقش می‌بست. خیلی از مشکلاتی که گریبانگیر روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، مهدی رحمتی و … شد، به خاطر حرکات ناجوانمردانه شفر بود. اگر بازیکنی اشتباه می‌کرد، شفر باید در رختکن او را تیکه پاره می‌کرد، اما در رسانه‌ها شکست را گردن آنها می‌انداخت. ما به نوعی از داخل خودمان ضربه خوردیم. این کار هم به خاطر خبرچین‌هایی بود که خبرهای ناگوار را به شفر منتقل کرده و تمرکزش را بهم می‌زدند. اینها معضلاتی بود که با آن روبه‌رو بودیم. سه بار فرصت رسیدن به قهرمانی لیگ را داشتیم و حتی پس از شکست در دربی دو بار فرصت داشتیم، اما خبرچین‌های باشگاه تیم ما را بهم ریختند.

اصغر حاجیلو گفت :

*خطیر جوانی کرد، اما از پیرمردی که آلمانی است و کوله‌باری از تجربه است، نباید برخی رفتارها سر می‌زد. او نباید به خاطر عشق و علاقه‌ به پسرش همه چیز را نادیده می‌گرفت. شفر به خاطر خبرچین‌ها و پسرش به بازیکنان بدبین بود. هر بازیکنی که انگلیسی بلد بود، در ارنج اصلی قرار می‌گرفت. اگر شفر تنها بود، باور کنید دو جام قهرمانی کسب می‌کردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها