کد خبر : 25542

سرمربی پرسپولیس کلافه شده است!

سرمربی پرسپولیس کلافه شده است!

محسن خلیلی می گوید کالدرون از تاخیر در شروع لیگ کلافه شده است.

محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین گفت: بازی های تدارکاتی زیادی را از وقتی برگشتیم ایران در نظر گرفتیم، متاسفانه به خاطر شرایط آب و هوایی و علی رغم قولی که به ما داده بودند نتوانستیم در ترکیه بازی تدارکاتی برگزار کنیم و مجبور شدیم دو تیم شویم و بازی کنیم. بعد از برگشت، برنامه ای که آقای کالدرون دادند و درخواستی که برای بازی دوستانه داشتند، همه را سعی کردیم برایشان فراهم کنیم و در  روزهای چهارشنبه و پنج شنبه بازی تدارکاتی را انجام دادیم که دنبال اهداف تاکتیکی بودند.

وی افزود: خداراشکر شرایط تیم از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب است. خوشحالیم هواداران را کنار هم داریم و بعد از قرعه کشی آقای کالدرون خیلی اشتیاق دارند برای شروع لیگ و ارتباط بچه ها با او هم نزدیک و نزدیک تر شده، طبق برنامه ریزی ایشان پیش می رویم.

خلیلی در خصوص محرومیت تعلیقی پرسپولیس توضیح داد: از همان روز اول همانطور که من صحبت هم کردم آن موقع، از همان روز بخش حقوقی باشگاه پیگیری کرد و همانطور که می دانید موضوعات شکایت و کارهای حقوقی زیر نظر آقای ذاکر است و ایشان هم خیلی ریزبینانه پیگیری می کنند. این حکم هم از روز اول تعلیقی بود و ما اعتراض روی اصل قضیه کردیم و باشگاه سعی کرد از حق خودش در قبال اتفاقاتی که همه دیدند دفاع کند که فکر می کنیم خیلی مظلوم واقع شدیم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. حکم تعلیقی بود، هست و خیال هواداران هم راحت باشد. ما حضور هوادارانمان به هیچ عنوان تغییر نمی کند و امیدواریم هرچه زودتر لیگ شروع شود تا هواداران را کنار خود ببینیم.

محسن خلیلی درباره برنامه شروع لیگ گفت: برنامه ریزی ما هفتگی است و آقای کالدرون هم به این خاطر ناراحت هستند. اخبار روزانه را که ما به ایشان می گوییم، ایشان هم دیدند 28-29اُم و هرروز تاریخ جدیدی اعلام می کنند و ایشان هم کلافه شده اند. بچه های فوتبالیست هم دوست دارند سریع تر بروند در مسابقات و از لحاظ اعصاب و روان هم ناراحت هستند. یک تاریخ دقیق هم به ما نگفته اند و زیاد هم نباید امیدوار باشیم برای 28 و 29اُم. امیدواریم زودتر  این اتفاقات بیفتد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها