کد خبر : 25540

آن روی سکه چهره همیشه جدی سرمربی استقلال (عکس)

آن روی سکه چهره همیشه جدی سرمربی استقلال (عکس)

انتشار یک ویدئو کوتاه از تمرین استقلال وجه دیگری از شخصیت آندره آ استراماچونی سرمربی نامدار ایتالیایی استقلال را به نمایش گذاشت.

به گزارش ورزش سه، صبح روز یکشنبه برای استراماچونی با حضور او در هیات فوتبال همراه بود؛ حضوری که یک حاشیه مهم برای این سرمربی ایتالیایی داشت و عدم همکاری او با خبرنگاران و عکاسان برای تصویر یک صحنه باعث شد تا این موضوع از ثبت قرارداد او بازتاب بیشتری پیدا کند.

سرمربی استقلالی ها درخواست مصاحبه را نیز رد کرد و در نهایت با چهره ای که از او انتظار می رفت محل هیات تهران را ترک کرد تا برای تمرین نوبت عصر استقلالی ها آماده شود.

تمرین استقلال مانند روزهای گذشته پشت درهای بسته آغاز شد اما در زمان شروع تمرین انتشار یک ویدئو از تمرین آبی ها باعث شد تا دوباره سرمربی ایتالیایی با گفت و گوی خود با یک کودک آملی به تیتر یک خبرها بازگردد.

ابوالفضل 12 ساله که از آمل مهمان تمرین استقلال شده بود، قبل از تمرین به سراغ استراماچونی رفت و سرمربی استقلال دقایقی را کنار او سپری کرد. سرمربی استقلال که از اطلاعات این پسر روشندل متعجب شده بود، به گرمی او را چند مرتبه در آغوش کشید و او را بوسید.

 

این رابطه احساسی تا جایی پیش رفت که سرمربی استقلال صحبت های جالبی را برزبان آورد. زمانیکه ابوالفضل خردسال از سرمربی استقلال درخواست کرد تا امسال یک جام قهرمانی به او هدیه بدهد، استراماچونی با صحبت های خود انرژی دوباره ای به او بخشید.

سرمربی استقلال خطاب به ابوالفضل بعد از این درخواست گفت: تو اولین فردی هستی که به او قول قهرمانی می دهم. فقط به تو قول می دهم و حتی به رئیس باشگاه نیز چنین قولی را ندادم.

استراماچونی که چهره صبحگاهی او خیلی جدی و مقرارتی به نظر می رسید، ساعاتی بعد با چهره ای مهربان و مانند یک پدر با کودک مهمان تمرین استقلال برخورد کرد و در نهایت مجددا او را در آغوش کشید تا لحظات زیبایی در تمرین آبی ها ثبت شود. لحظاتی که ثبت شدن و انتشار به موقع آن بعد از اتفاقات صبح، توجه ویژه رسانه های باشگاه استقلال به مدیریت وجهه سرمربی ایتالیایی را نشان می دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها