کد خبر : 25473

پشت پرده فراری دادن آنالیزور حرفه ای پرسپولیس

پشت پرده فراری دادن آنالیزور حرفه ای پرسپولیس

رفتار باشگاه پرسپولیس و فراری دادن مهرداد خانبان آنالیزور حرفه‌ای، باعث دلخوری کالدرون شده است.

به گزارش خبرورزشی، چند روز پیش مهرداد خانبان که در زمان کارلوس کی‌روش سال‌ها در تیم ملی به عنوان آنالیزور فعالیت می‌کرد، از همکاری با گابریل کالدرون استعفا داد و گفت‌: قبل از هر چیز باید از مدیریت باشگاه و کادر مربیگری تیم به خاطر حسن اعتمادی که نسبت من داشتند تشکر کنم. همچنین از هواداران عذر می‌خواهم که به‌رغم اشتیاق شدید برای بازگشت به خانه، آن هم پس از ۱۲ سال، این اتفاق روی نخواهد داد. در حال حاضر بنا بر دلایل شخصی قادر به حضور در کادر فنی تیم پرسپولیس نیستم.

باشگاه پرسپولیس با درک شرایط و شخصی این مربی، با این خواست موافقت کرده، اما دلیل این انصراف چه بود؟

شنیدیم یکی از مشاوران مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به او گفته مهرداد خانبان آنالیزور کارلوس کی‌روش بوده و با توجه به اختلاف این مربی با برانکو ممکن است حضورش باعث حساسیت هواداران شود! این در حالی است که مهرداد خانبان کنار تیم ملی حدود ۱۲ سال هم کنار مربیانی همچون افشین قطبی، وینگادا و... در پرسپولیس به عنوان آنالیزور همکاری کرده است. حضور یک آنالیزور هم هیچ حساسیتی به بار نمی‌آورد، اما متأسفانه مدیران پرسپولیس با همین دلیل خنده‌دار یکی از بهترین آنالیزور‌های ایران را فراری دادند. در ادامه گفته شد فرزاد حبیب‌اللهی آنالیزور برانکو در پرسپولیس قرار است دوباره برگردد. خبری هم در این رابطه منتشر شد در حالی که فرزاد حبیب‌اللهی هیچ برنامه‌ای برای همکاری دوباره با پرسپولیس ندارد! این آنالیزور موفق و جوان به باشگاه پرسپولیس هم اطلاع داده قصد همکاری با این تیم در فصل جدید را ندارد و بهتر است باشگاه دنبال یک آنالیزور دیگر باشد. در همین راستا خبر می‌رسد کالدرون جلسه‌ای هم با مهرداد خانبان برگزار کرد و وقتی رزومه و برنامه او را دید بلافاصله تماس گرفت و از باشگاه خواست قرارداد این آنالیزور حرفه‌ای را ببندند اما...

به همان دلیلی که اشاره رفت مهرداد خانبان سر دوانده شد تا قید این همکاری را بزند. رفتار باشگاه پرسپولیس و فراری دادن این آنالیزور حرفه‌ای باعث دلخوری کالدرون شده است.

سرمربی آرژانتینی این روز‌ها دربه‌در دنبال پیدا کردن یک آنالیزور کاربلد است که بتواند تیمش را مقابل حریفان با شرایط بهتری به زمین بفرستد. ترجیح جانشین برانکو انتخاب آنالیزوری است که ایرانی باشد و با فوتبال ایران آشنا.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها