کد خبر : 25436

مهاجم جوان برزیلی در یک قدمی قرارداد با پرسپولیس

مهاجم جوان برزیلی در یک قدمی قرارداد با پرسپولیس

براندائو جونیور مهاجم برزیلی که گزینه گابریل کالدرون برای خط حمله به شمار می رود، روز سه شنبه به تهران می آید تا مذاکرات نهایی را انجام دهد.

تنها ابهام باقی مانده در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس، معادله مهاجم نوک خارجی است. معادله ای که پس از جدایی ماریو بودیمیر به وجود آمد و حالا در آستانه حل شدن قرار گرفته است. چند هفته پیش مادیبو مایگا مهم ترین گزینه پرسپولیس به شمار می رفت اما پس از تست پزشکی و آمادگی جسمانی، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت تا با این مهاجم مالیایی قرارداد نبندد.

در روزهای اخیر نام یک مهاجم برزیلی و جوان تر در اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می شد که اغلب دوران فوتبال خود را در کشورش سپری کرده بود. براندائو جونیور که در تیم لودوگورتس رازگراد بلغارستان عضویت دارد در پیج اینستاگرام خود نسبت به پیشنهاد سرخپوشان واکنش نشان داد و در ابتدا نوشت: من درحال حاضر تحت قرارداد باشگاه لودوگورتس ام و بنابراین پیرو تصمیمات این باشگاه بزرگ هستم. در هفته گذشته با مسئولان باشگاه ایرانی پرسپولیس گفتگو هایی انجام دادم که روال مذاکرات مثبت بوده و توافق اولیه انجام شده.

او مذاکرات نهایی را موکول به حضورش در تهران کرد و ادامه داد: من برای توافقات نهایی روز سه‌شنبه هفته جاری همراه ایجنت خود وارد کشور ایران خواهم شد و در نهایت همه چیز بستگی به تصمیمات باشگاه فعلی من دارد.

براندائو فصل پیش به عنوان بازیکن قرضی در تیم گویاس برزیل عضویت داشت و شاید اکنون نیز باشگاهش تصمیم به فروش قرضی او داشته باشد.

این مهاجم 187 سانتی متری و 24 ساله، فصل گذشته در لیگ بلغارستان، لیگ اروپا و سری آ برزیل بازی کرد اما هیچ گلی به ثمر نرساند.

بهترین دوران فوتبالی او سال 2018 در تیم اتلتیکو گویانینس برزیل بود که موفق شد در لیگ سری B برزیل 9 گل بزند و 3 پاس گل بدهد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها