کد خبر : 25435

واکنش پرسپولیس به حکم بازی بدون تماشاگر در روز اول لیگ

واکنش پرسپولیس به حکم بازی بدون تماشاگر در روز اول لیگ

باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که آن ها به حکم محرومیت تعلیقی اعتراض کرده اند و حتی در صورت رد این اعتراض توسط استیناف، بازهم سرخ ها محروم از تماشاگر نخواهند بود.

از صبح امروز ماجرای محرومیت پرسپولیس و سپاهان حواشی بسیاری را در فضای فوتبال ایران به وجود آورده است.  پیش از این تصور می شد پرسپولیس و سپاهان از نخستین بازی خود در لیگ برتر محروم هستند اما فدراسیون فوتبال اعلام کرد که حکم این دو تیم تعلیقی است و می توانند از حضور هوادارانشان استفاده کنند.

ذاکر مدیر حقوقی پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی پرسپولیس در همین خصوص گفت: پیرو بازی پرسپولیس-سپاهان مربوط به دیدارهای هفته بیست و هفتم، در اواسط تیرماه، حکمی از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، صادر و به باشگاه های پرسپولیس و سپاهان ابلاغ شد. بنا بر این حکم هر دو باشگاه به محرومیت تعلیقی از همراهی تماشاگران برای یک بازی محکوم شدند.

او همچنین اضافه کرد: مدت تعلیق این حکم 6 ماه است. معنای این سخن آن است که در صورت بروز تخلفات در مدت 6 ماه، این رای در آینده، با حکم این کمیته قابلیت اجرا پیدا می کند. معنای دیگر آن است که حتی اگر به رای اعتراض نمی شد، با توجه به تعلیقی بودن، مانعی برای حضور تماشاگران نبود.

مدیر حقوقی سرخ ها عنوان کرد: البته ما در همان زمان و در موعد مقرر لایحه استیناف خواهی را به انضمام مستندات از طریق اتوماسیون سازمان لیگ ثبت کردیم. دریافت این اعتراض هم تایید شده است و مشکلی از این ناحیه وجود ندارد. واضح است که اعتراض ما در همان زمان با توجه به حکم ابلاغی به رای محرومیت تعلیقی و البته دیگر مفاد حکم مانند جریمه نقدی بود که برای آن 100 میلیون تومان، تعیین شده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها