کد خبر : 25408

مدیر برنامه‌های استراماچونی ، نقش اول انتقال بزرگ منچستر و اینتر (عکس)

مدیر برنامه‌های استراماچونی ، نقش اول انتقال بزرگ منچستر و اینتر (عکس)

مدیربرنامه‌های روملو لوکاکو که نقش پررنگی در انتقالش به اینتر داشته فدریکو پاستورلو همان مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال است.

به گزارش پارس فوتبال ، انتقال روملو لوکاکو به اینترمیلان سرانجام نهایی شد و او همراه مدیررنامه‌هایش موفق به انجام این کار شد.

این انتقال در ازای ۷۵ میلیون یورو نهایی شد و مهاجم منچستریونایتد قراردادی ۵ ساله با باشگاه ایتالیایی بست.

نکته جالب این است که مدیربرنامه‌های او که نقش پررنگی در انتقالش به اینتر داشته فدریکو پاستورلو همان مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال است که چندی پیش برای نهایی کردن قرارداد این مربی با باشگاهی ایرانی به کشورمان سفر کرد.

فابریتزیو رومانو خبرنگار معروف نشریات گاردین و اسکای اسپورت در توییتی که از قول لوکاکو در خصوص رفتنش به میلان منتشر کرد ، با قرار دادن تصویر لوکاکو با پاستورلو ، یک پیام هم برای هواداران استقلال داشت .

پیامی که می تواند نشان دهنده نقطه قوت استقلالی ها در فصل نقل و انتقالات درباره گزینه هایی باشد که سریع و بدون مشکل با دستور استراماچونی در صف مذاکره با استقلال حاضر می شوند .

… و این یعنی دقیقا همان‌نقطه ضعف اصلی پرسپولیسی ها که در نبود شخصی همچون پاستورلو  ، مدت هاست در انتظار یافتن یک گزینه خوب برای خط حمله هستند !

پی نوشت : البته این را هم باید گفت که امیدواریم پاستورلو ، این جا را حیاط خلوت خود نداند و بهترین گزینه های مقرون به صرفه را به استقلال پیشنهاد دهد ، نه اینکه بخواهد همچون برخی مدیر برنامه های خارجی فعال در حوزه جغرافیایی فوتبال ایران ، مهره هایی همچون الحاجی گرو و نیومایر را به استقلال سفارش دهد !

اختصاصی پارس فوتبال

مدیربرنامه‌های روملو لوکاکو که نقش پررنگی در انتقال لوکاکو به اینتر داشته فدریکو پاستورلو همان مدیربرنامه‌های آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها