کد خبر : 25384

بازگشت رهبر جنگجو به استقلال؟

بازگشت رهبر جنگجو به استقلال؟

به نظر می‌رسد ماجراجویی ستارۀ ایرانی باشگاه الاهلی قطر دیگر به پایان رسیده باشد.

به گزارش ورزش 11 - امید ابراهیمی هافبک سابق باشگاه استقلال تهران که با نمایش فوق‌العاده درخشانش در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه، نظر مثبت باشگاه الاهلی قطر را به خود جلب کرد و از جمع آبی‌های تهران به بهانۀ پیوستن به جمع سبزپوشان قطری جدا شد، حالا در یک قدمی بازگشت به خانه قرار دارد تا مطمئن‌ترین هافبک یک دهۀ اخیر استقلالی‌ها بار دیگر پیراهن آبی‌ دوست داشتنی را برتن کند.

امید ابراهیمی
امید ابراهیمی

 

نشریه الرایه قطر که یکی از معتبرترین نشریات این کشور است، صبح امروز به شایعات پیرامون جدایی امید ابراهیمی دامن زد و مدعی شد شین لوری، مدافع استرالیایی مدنظر باشگاه الاهلی که به عنوان جایگزین ابراهیمی از تیم گلوری شب گذشته به دوحه رسیده است تا تست های پزشکی خود را با الاهلی قطر انجام دهد و بعد از گذراندن تست های پزشکی قراردادش را امضا کند و بر دوران حضور هافبک ایرانی در این باشگاه پایان بدهد.

 

امید ابراهیمی
امید ابراهیمی

 

لیست الاهلی برای لژیونرها در این فصل پر است و این بازیکن باید به جای امید ابراهیمی، هافبک ایرانی قطری‌ها عنوان سهمیۀ آسیایی الاهلی در لیست قرار بگیرد تا بهترین خبر ممکن به گوش استقلالی‌ها و استراماچونی برسد! چرا که ابراهیمی بهترین گزینۀ آبی‌ها برای اضافه شدن به خط هافبک این تیم و تقویت خاصیت دفاعی استقلال، پس از جدایی روزبه چشمی می‌باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها