کد خبر : 25369

طلسم بازیکن خارجی پرسپولیس این هفته می شکند

طلسم بازیکن خارجی پرسپولیس این هفته می شکند

گفته می‌شود در این هفته طلسم جذب مهاجم خارجی توسط پرسپولیسی‌ها شکسته خواهد شد.

 پرسپولیسی‌ها در حالی خود را برای شروع لیگ نوزدهم آماده می‌کنند که در چند بازی دوستانه اخیر با مشکل گلزنی از سوی مهاجمان خود مواجه هستند و به همین دلیل گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی سرخپوشان را برای جذب مهاجم خارجی مصمم‌تر از قبل کرده است.

گفته می‌شود مهاجمان حال حاضر پرسپولیس نتوانسته اند رضایت کامل کادر فنی این تیم را به خود جلب کنند و به نظر می‌رسد کالدرون بابت این مساله احساس خطر می‌کند و نیاز به تقویت خط حمله پرسپولیس دارد.

بر همین اساس، ابتدا مادیبو مایگا، مهاجم ۳۱ ساله سابق تیم ملی مالی به تهران آمد تا پس از گذراندن تست‌های پزشکی به پرسپولیس بپویندن، اما این بازیکن نیز به دلیل مشکلاتی نظیر هپاتیت و آسیب دیدگی پا نتوانست به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شود تا پروژه جدب مهاجم پرسپولیس تا این لحظه طلسم شود.

سرخپوشان پیش از این درصدد جذب رضا شکاری هم بودند که این اتفاق رخ نداد و او به تراکتور رفت.

طلسم به خدمت گرفتن مهاجم خارجی برای پرسپولیس در حالی ادامه دارد که کالدرون همچنان روی این موضوع اصرار دارد و معتقد است این تیم نیاز اساسی به مهاجم دارد.

حال باید دید این طلسم چه زمانی شکسته می‌شود، زیرا قرار است لیگ نوزدهم از اواخر مرداد ماه آغاز شود و پرسپولیس به یک مهاجم دیگر نیاز دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها