کد خبر : 25368

اطلاعات کامل در مورد بازیکن کروات استقلال

اطلاعات کامل در مورد بازیکن کروات استقلال

هروویه میلیچ، مدافع کروات فصل گذشته تیم فوتبال کروتونه ایتالیا، قرار است روز یکشنبه برای انجام تست‌های پزشکی وارد ایران شود.

 طبق هماهنگی مدیران باشگاه استقلال تهران با هروویه میلیچ، مدافع کروات فصل گذشته تیم فوتبال کروتونه ایتالیا، قرار است او یکشنبه برای حضور در تست‌های پزشکی به تهران بیاید و در صورت موفقیت در این تست‌ها با آبی پوشان پایتخت قرارداد ببندد.

میلیچ ۱۰ می ۱۹۸۹ در شهر اوسیک کراوسی به دنیا آمد و فوتبال خود را در تیم‌های پایه اوسیک و سپس هایدوک اشپیلت پشت سر گذاشت.

اولین قرارداد حرفه‌ای این دفاع چپ سال ۲۰۰۸ با تیم هایدوک اشپیلت بود، اما در آن سال او تنها سه بازی انجام داد. میلیچ در ۲۰ سالگی به تیم یورگاردن سوئد ملحق شد و در ۲ فصل بازی برای این تیم آمار ۴۱ بازی و ۴ گل را ثبت کرد. به دنبال بازگشت به فوتبال کرواسی او با تیم ایسترا این کشور قرارداد بست و در ۶۱ بازی ۲ بار موفق به گلزنی برای این تیم شد.

در تابستان سال ۲۰۱۳ میلیچ با قراردادی ۲ ساله به روستوف پیوست و در ۶۱ بازی ۵ بار هم برای این تیم گلزنی کرد. این دفاع چپ کروات در فصل ۱۶-۲۰۱۵ بار دیگر به هایدوک اشپیلت بازگشت و در ۳۵ بازی‌ پنج پاس گل و یک گل به نام خود به ثبت رساند.

فیورنتینا ایتالیا تیم بعدی میلیچ بود. او در فصل ۱۷-۲۰۱۶ در سری A ایتالیا و لیگ اروپا با پیراهن بنفش پوشان فلورانس ۲۳ بار به زمین رفت و چهار پاس گلارسال کرد.

میلیچ در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۷ به المپیاکوس، قهرمان سوپرلیگ یونان پیوست، اما تنها ۴ بازی برای این تیم انجام داد و در ژانویه ۲۰۱۸ به ایتالیا بازگشت تا این بار پیراهن ناپولی را بپوشد، اما به دلیل آسیب دیدگی حتی یک بازی هم برای ناپلی‌ها نکرد.

او فصل گذشته هم در سری B ایتالیا و در تیم کروتونه حضور داشت و ۹ بار برای این تیم به زمین رفت.

میلیچ نخستین بازی ملی اش را ۶ اکتبر ۲۰۱۳ انجام داد، اما تیم ملی کرواسی با حضور ۹۰ دقیقه‌ای این مدافع یک بر صفر مغلوب پرتغال شد.

پنج بازی دیگر او هم به ترتیب مقابل تیم‌های مالت، لیختن اشتاین، کره جنوبی، سوئیس و آرژانتین بوده و آخرین حضورش در ترکیب تیم ملی کرواسی به ۱۱ دسامبر ۲۰۱۴ باز می‌گردد که البته بازی کردن ۷۲ دقیقه‌ای اش مقابل آلبی سلسته (لقب تیم ملی آرژانتین) کارساز نبود و این تیم با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها