کد خبر : 25359

سرمربی و کاپیتان پرسپولیس با هم به مشکل خورده اند؟

سرمربی و کاپیتان پرسپولیس با هم به مشکل خورده اند؟

درحالی که اخباری مبنی بر اختلاف سرمربی آرژانتینی و کاپیتان با تجربه پرسپولیسی‌ها منتشر شده بود، اما این ۲ اختلافی با یکدیگر ندارند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس، در لیگ نوزدهم فوتبال ایران، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان برای تیم سرخپوش پایتخت از ابتدا بازی خواهند کرد و سید جلال حسینی هم نیمکت نشین است. او که به سال‌های آخر بازیگری خود در فوتبال رسیده، امیداور است در لیگ نوزدهم نیز قهرمانی بدست آورد و در تاریخ فوتبال ایران جاودانه شود.

سید جلال حسینی رکورد ویژه قهرمانی با ۳ تیم در لیگ برتر را ثبت کرده است و پیش از این هیچ کدام از ستارگان فوتبال کشورمان ۳ قهرمانی متفاوت با ۳ تیم مختلف در لیگ برتر نداشته اند، البته در مجموع لیگ برتر با لیگ‌های قبل از ادوار لیگ برتر نفراتی، چون مهدی هاشمی نسب، محمود کلهر و احمد مومن زاده با ۳ تیم مختلف ۳ بار قهرمان شده اند، اما حسینی با قهرمانی سرخپوشان در لیگ هجدهم، هفتمین قهرمانی خود را کسب کرد و جاودانه شد.

سید جلال حسینی، ۷ قهرمانی شامل قهرمانی با سایپای لیگ ششم، سپاهان لیگ نهم، سپاهان لیگ دهم، سپاهان لیگ یازدهم و پرسپولیس لیگ شانزدهم، هفدهم و هجدهم حرفه‌ای کسب کرده و رکورد فوق العاده‌ای دارد.

در روز‌های اخیر شایعاتی به وجود آمد که به دلیل نیمکت نشینی در بازی‌های دوستانه و تمرینات فوتبال درون تیمی، حسینی از کالدرون ناراحت است که این موضوع تکذیب شد. پرسپولیسی‌ها معتقدند این ۲ هیچ اختلافی با هم ندارند و با آرامش کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند.

کالدرون، سید جلال را کاپیتان اصلی و بزرگ پرسپولیس را می‌داند و چند روز گذشته او را بهترین بازیکن تیم و کاپیتان اول سرخ‌ها دانست تا خیال هواداران سرخپوشان از این بابت راحت شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها