کد خبر : 25343

استقلال و پرسپولیس ترسی برای دربی ندارند

استقلال و پرسپولیس ترسی برای دربی ندارند

مجید نامجومطلق، بازیکن پیشین تیم‌های استقلال و پرسپولیس معتقد است که این دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر بدون استرس مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش پارس فوتبال ، مجید نامجومطلق با اشاره به قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر و تقابل استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم گفت:

مصاف زودهنگام این دو تیم یک اتفاق هیجان‌انگیز است و فاکتور مهم این است که استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم هیچ استرسی ندارند. وقتی بازی‌ این دو تیم در میانه‌های نیم‌فصل اول برگزار می‌شود، ممکن است هر دو تیم به دلیل نتیجه نگرفتن یا مسائل دیگر استرس داشته باشند، ولی در هفته‌های ابتدایی لیگ، چنین شرایطی وجود ندارد. این بازی می‌تواند هیجان خاص خودش را داشته باشد، در ضمن اعتقاد من این است که سه بازی قبلی استقلال قبل از دربی، کمی از بازی‌های پرسپولیس آسان‌تر هستند.

مجید نامجومطلق با اشاره به شرایط فعلی استقلال و اینکه برخی معتقدند این تیم از بازیکنان بزرگ و ستاره خالی شده است، عنوان کرد:

استقلال در سالیان اخیر همیشه ستاره‌های زیادی داشته است، ولی برای این فصل تعداد زیادی از بازیکنان بزرگش را از دست داد، این در حالی است که هواداران استقلال همیشه این تیم را با ستاره و بازیکنان بزرگش دوست دارند. زمانی هم که ما بازی می‌کردیم ۱۰ بازیکن استقلال در تیم ملی بودند، ولی الان این شرایط برای استقلال و پرسپولیس وجود ندارد و این دو تیم بازیکنان زیادی در تیم ملی ندارند.

مجید نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که آیا نداشتن ستاره نمی‌تواند برای استقلال مشکل‌ساز باشد، تصریح کرد:

بازیکنانی که استقلال جذب کرده، نفراتی توانمند هستند و امیدوارم که آنها در این تیم تبدیل به ستاره‌های بزرگی شوند. فاکتور مثبت در مورد استقلال این است که آنها امسال تمرینات را به موقع شروع کردند و یک مربی سرشناس را هم روی نیمکت دارند که می‌تواند تأثیر مثبت خود را روی تیم بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

قضاوت در مورد استقلال زود است، چون باید لیگ شروع شود تا بازی‌های رسمی این تیم را ببینیم. امسال هواداران استقلال فقط توقع دارند که این تیم قهرمان شود و امیدوارم انتظار آنها طولانی‌تر نشود و استقلال در نهایت به قهرمانی برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها