کد خبر : 25336

نگران رفتن بیرو از پرسپولیس نباشید!

نگران رفتن بیرو از پرسپولیس نباشید!

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران در این تیم خواهد ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، در گذشته از لیگ های ژاپن، ایتالیا، انگلیس و ... پیشنهاد داشت، اما پس از برگزاری جلسات متعدد با جعفر کاشانی، ایرج عرب و هیئت مدیره پرسپولیس تصمیم گرفت در این تیم بماند و در لیگ نوزدهم نیز با پیراهن سرخپوشان به میدان برود.

بیرو گلر اصلی سرخپوشان محسوب می‌شود و کالدرون (سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس) امیدوار است در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا از این بازیکن بهره ببرد.

روز گذشته (پنج شنبه) برخی رسانه‌های ترکیه‌ای خبر دادند که باشگاه بشیکتاش ترکیه در پی مصدومیت کاریوس، دروازه‌بان آلمانی خود، وضعیت چند دروازه‌بان از جمله علیرضا بیرانوند را زیرنظر دارد و ممکن است این دروازه‌بان ایرانی را که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات چهار میلیون یورو است، را به خدمت بگیرد.

البته ساعتی پیش رسانه ترکیه‌ای مدعی شد عبدالله آوجی، سرمربی بشیکتاش از مسئولان این باشگاه خواسته است تا از بین گزینه‌هایی همچون وُلکان باباجان، اِرتاچ اوزبیر، علیرضا بیرانوند و محمد شنگزر نسبت به جذب اوزبیر ترکیه‌ای اقدام کنند و با این وجود لژیونرشدن بیرو منتفی و او در پرسپولیس خواهد ماند.

اوزبیر ۲۹ ساله در پایان فصل گذشته قرارادش با تیم ینی مالاتیا اسپور به پایان رسید و اکنون بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها