کد خبر : 25328

پیگیری جدی هوادار مضروب پرسپولیسی برای محکوم کردن سپاهان

پیگیری جدی هوادار مضروب پرسپولیسی برای محکوم کردن سپاهان

فرشید آقابالازاده ، هوادار مضروب پرسپولیس به دنبال پیگیری مصدومیتش در دیدار پرسپولیس برابر سپاهن است.

به گزارش فرهیختگان ، فرشید آقابالازاده ، هوادار مضروب پرسپولیس که در بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان آسیب دید، از مسئولان این باشگاه به‌‌شدت شاکی است.

آقابالازاده که ساکن خارج از کشور است و برای تماشای این بازی به اصفهان سفر کرد، از ناحیه چشم، بازو و کمر به‌شدت آسیب دیده و می‌گوید به‌هیچ‌عنوان از شکایتش کوتاه نخواهد آمد و پیگیر محکوم کردن سپاهان است، آن‌هم درحالی که مسئولان سپاهان می‌گویند هیچ سند و مدرکی دال بر این موضوع که وی در جریان آن بازی جنجالی توسط سپاهانی‌ها مضروب شده، وجود ندارد.

تابش تهدید کرده که از این هوادار شکایت خواهد کرد و او نیز متقابلا مدیرعامل سپاهان را تهدید کرده است!

گفت‌وگو  با این تماشاگر آسیب‌دیده را در ادامه می‌خوانید.

از وضعیت خودتان بگویید.

چه بگویم؟ یک چشمم را تقریبا از دست داده‌ام. جراحت زیادی به کمر و بازویم وارد شده است. هر دو، سه روز به بیمارستان می‌روم تا تحت‌نظر باشم.

تا الان چقدر هزینه کرده‌اید؟

با اضافه شدن مبلغ خسارت به خودرو بیش از صد میلیون تومان خرج کرده‌ام. جا دارد همین‌جا از بنیاد شهید اصفهان تشکر کنم که خیلی به من کمک کردند. من با افتخار فرزند شهید هستم. پدرم خلبان بود و از پایگاه شکاری همین اصفهان پرواز کرد و شهید شد. متاسفم در این شهر با یک ایرانی این‌طور برخورد کردند.

آخر بازی این اتفاق افتاد؟

قبل از بازی چند نفر به ما حمله‌ور شدند و با چاقو به بازو و کمرم آسیب زدند، اورژانس اصفهان درمانم کرد و اسمم را نوشت. بعد از گل پرسپولیس به دوستانم گفتم برویم تا دوباره به مشکل نخوریم، اما جلوی در استادیوم بازهم جلوی ما را گرفتند و یک نفر با سنگ به چشمانم کوبید!

اورژانس اصفهان اسم شما را به‌عنوان مضروب رد نکرده؟

۵۰۰نفر شاهد دارم. آنها قبل و بعد از بازی اسمم را نوشتند و با آمبولانس به بیمارستان رفتم، اما می‌گویند اسم من در لیست مصدومان مسابقه نیست. آقایان بدانند من سرباز احمدی نیستم که کوتاه بیایم و تا آخر پیگیر این ماجرا می‌شوم.

ظاهرا دوربین مداربسته ورزشگاه هم خاموش بود!

بله. من از سپاهانی‌ها شکایت کردم و دادگاه خواست که فیلم دوربین مداربسته را بیاورند، اما می‌گویند دوربین‌ها خاموش بوده! این دوربین‌ها را برای گول زدن نمایندگان AFCآوردند، اما بیمارستان که دوربین دارد. در ضمن من شاهد دارم که آسیب دیدم و خبرنگار هم آنجا بود. مطمئن هستم که به این سادگی نمی‌توانند حق مرا ضایع کنند.

فکر می‌کنید چرا باید در ورزشگاه‌های ما از این اتفاقات تلخ پیش بیاید؟

مصاحبه سیاوش یزدانی یادتان می‌آید؟ چرا اینقدر راحت باید مردم را تهدید کنند؟ پسر قلعه‌نویی چه کاره این فوتبال است که در اینستاگرام پست تحریک‌آمیز برای هواداران می‌گذارد؟ همه این مسائل باعث برهم‌ زدن نظم استادیوم‌ها می‌شود. اوضاع در تهران خیلی بهتر است. روز دربی با استقلالی‌ها سلفی می‌گیریم و می‌خندیم یا در بازی با کاشیما هوادار استقلال با پیراهن آبی آمد ما را تشویق کند، همه به او آفرین گفتیم، اما در شهرستان‌ها به مسائل فرهنگی استادیوم‌ها رسیدگی نمی‌کنند.

مسئولان سپاهان با شما تماس گرفتند؟

حتی دربان‌شان هم زنگ نزد! تابش مصاحبه می‌کند که من دروغ می‌گویم! چه کسی چشمش را کور می‌کند تا برای تیم دیگری دردسر درست کند؟ تابش این ادعایش را ثابت نکند، از او هم اعاده حیثیت می‌کنم، باید جوابم را بدهند.

از پرسپولیس هم کسی تماس نگرفت؟

آقایان خبیری و حاج‌انصاری و ذاکر پیگیر کارهایم بودند و هستند.

رضایت می‌دهید؟

به‌هیچ‌عنوان. اگر از اول سپاهانی‌ها پیگیر من می‌شدند، شاید، اما حالا اگر در ایران جواب نگیرم، از طریق وکلایم در هلند شکایتم را پیگیری می‌کنم. من یک ایرانی هستم، چرا باید در کشورم این بلا سرم بیاید و هیچ کسی پیگیری نکند؟! مادرم عکسم را دید، فکر کرد مرده‌ام. آقایان بگویند برای عزیزشان این اتفاق پیش بیاید، چه می‌کنند؟! رضایت نمی‌دهم.

باز هم برای تماشای بازی‌ها به استادیوم می‌روی؟

شک نکنید می‌روم! چون عاشق پرسپولیس هستم. همه بازی‌هایش را از نزدیک می‌بینم.

صحبت خاصی مانده؟

مسئولان سپاهانی اگر رسانه دارند، من خدا را دارم. خدا جای حق نشسته، آنهایی که این بلا را سرم آوردند و کتمان می‌کنند باید جواب پس بدهند. همچنین می‌گویند ضارب صورتش پوشیده بود، مگر شورای تامین اصفهان وظیفه امنیت مسابقه را نداشت؟ امیدوارم فارغ از نگاه رنگی و قومیتی به شکایتم رسیدگی کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها