کد خبر : 25282

جزئیات تازه از پیشنهاد باشگاه ترکیه ای به دروازه بان پرسپولیس

جزئیات تازه از پیشنهاد باشگاه ترکیه ای به دروازه بان پرسپولیس

روزنامه صباح در گزارشی به پیشنهاد تیم بشیکتاش به علیرضا بیرانوند پرداخت و از اتفاقی جالب در این خصوص پرده برداشت.

به گزارش ورزش سه، روزنامه صباح یکی از مهم ترین رسانه های ترکیه محسوب می شود که به زبان آلمانی نیز انتشار می یابد. این روزنامه پس از مصدومیت کاریوس دروازه بان تیم بشیکتاش در بازی با برشای ایتالیا، از تلاش مدیران باشگاه سفید و مشکی پوش ترک برای جذب یک دروازه بان پرده برداشت و علیرضا بیرانوند را نیز جزو گزینه های بشیکتاشی ها قرار داد.

در این گزارش آمده است: «علیرضا صفر بیرانوند، دروازه بان تیم پرسپولیس یکی از قدیمی ترین تیم های ایران و گلر ملی پوشی است که 112 بار پیراهن پرسپولیس را پوشیده و 66 مرتبه هم کلین شیت کرده است. این دروازه بان 26 ساله در 12 بازی مقدماتی جام جهانی 2018 کلین شیت کرد و سال 2017 نیز توانست 718 دقیقه دروازه اش را بسته نگه دارد.»

در رسانه های ایران از ساعات قبل خبر آمده که پیشنهاد بشیکتاش به بیرانوند 4 میلیون یورو بوده اما چیز دقیقی که روزنامه صباح نوشته به این شکل است: «بیرانوند که تا سال 2021 با پرسپولیس قرارداد دارد، ارزشش در بازار 4 میلیون یورو است...؟»

صباح همچنین به نقل از منبع خبری خود گزارش داده: «سیاه و سفیدها (لقب تیم بشیکتاش) با 12 میلیون لیره ترک و همچنین دو بازیکن قرضی، با باشگاه سفید و سبزها مذاکراتی را برای جذب دروازه بان این تیم انجام دادند اما ناگهان یک اسم جدید به میان آمد: علیرضا بیرانوند! کسی که فصل پیش پیشنهاد فنرباغچه را رد کرد. با این حال مذاکره با مدیریت پرسپولیس آغاز شده اما ارتاچ ازبیر گزینه روی میز بشیکتاش است».

این در حالی است که برخی رسانه های فارسی زبان با برداشت اشتباه از خبر روزنامه صباح و صفحات هواداری بشیکتاش، پیشنهاد ۴ میلیون یورویی و سپس ۱۲ میلیون لیره ترک و دو بازیکن قرضی را به باشگاه پرسپولیس نسبت دادند در حالی که رقم اول، ارزش گذاری بیرانوند است و پیشنهاد دوم نیز به باشگاهی ترک تبار اختصاص دارد.

 

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها