کد خبر : 25281

با بازیکن کروات نهایی شده استقلال آشنا شوید

با بازیکن کروات نهایی شده استقلال آشنا شوید

باشگاه استقلال اعلام کرد که میلیچ برای عقد قرارداد روز یکشنبه به تهران سفر می کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، «هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیاکوس، کروتونه، هایدوک و روستوف؛ روز یکشنبه جهت امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.

این بازیکن 30 ساله، سابقه 6 بازی ملی برای کرواسی مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، پرتغال، کره‌جنوبی، سوییس، مالت و لیختن‌اشتاین را در کارنامه خود دارد.

میلیچ که سال گذشته در تیم کروتونه و در سری ب ایتالیا حضور داشت، کارنامه درخشانی دارد و از جمله بازیکنانی است که بیشتر دوران خود را در ایتالیا سپری کرده اما تنها افتخار او قهرمانی در جام حذفی روسیه است.

او سال گذشته بعد از جدایی از ناپولی نیم فصل ابتدیی را بدون تیم سپری کرد و در ادامه راهی کروتونه شد تا در سری ب به کار خود ادامه دهد. این بازیکن اهل کرواسی در لیگ یونان نیز 4 مرتبه با پیراهن تیم المپیاکوس به میدان رفته و بهترین دوران او حضور در تیم فیورنتینا در دو فصل گذشته است که 17 مسابقه برای این تیم انجام داد.

پست تخصصی این بازیکن دفاع چپ است و توانایی بازی در پست هافبک چپ را نیز دارد اما بیشتر دوران فوتبال خود را در سمت چپ دفاع به میدان رفته است.

ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را 300 هزار یورو تخمین زده است. این بازیکن مانند دیاباته با استقلالی ها بر سر جزییات قرارداد به توافق رسیده تا بعد از حضور در تهران رسما قرارداد خود را بعد از تست پزشکی امضا کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها