کد خبر : 25240

بروز اولین مشکل بین پرسپولیس و سرمربی جدید؛ همان همیشگی!

بروز اولین مشکل بین پرسپولیس و سرمربی جدید؛ همان همیشگی!

مدیران باشگاه پرسپولیس تهران به سرمربی آرژانتینی تیم شان قول دادند تا مطالبات او را پرداخت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از مشکلاتی که بین برانکو و پرسپولیسی‌ها بوجود آمد و سرمربی کروات از جمع سرخپوشان جدا شد، گابریل کالدرون آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد و کار خود را در این تیم شروع کرد. قرار بود پرسپولیسی‌ها پیش قسط اول قرارداد گابریل کالدرون را ابتدای مردادماه پرداخت کنند، اما این اتفاق رخ نداد و سبب شد تا هواداران پرسپولیس نگران وضعیت قرارداد کالدرون شوند.

گفته می‌شود سرمربی آرژانتینی پرسپولیس طبق قراردادش می‌بایست نزدیک به ۳۰۰ هزار یورو از پرسپولیس دریافت می‌کرد، اما این اتفاق رخ نداد و مسئولان باشگاه به سرمربی تیم قول دادند که این پول تا ۱۰ مرداد به او داده خواهد شد، اما همچنان کالدرون هنوز موفق به دریافت مبلغ پیش قسط قرارداد خود نشده و از مدیرعامل باشگاه این موضوع را پیگیری کرده است.

ایرج عرب هم در جواب به کالدرون قول داده بزودی مبلغ مورد نظر را به حساب سرمربی سرخپوشان واریز کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است و باید دید آیا اتفاقات مانند ماجرای برانکو برای کالدرون رخ خواهد داد یا خیر؟

همانطور که دیروز با انتشار خبری از مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها نوشتیم، این باشگاه با مشکلات مالی زیادی مواجه است و هنوز مطالبات بازیکنان خارجی خود را هم نپرداخنه است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها