کد خبر : 25229

لشگر ژنرال آمادۀ آخرین شبیخون به لیگ برتر!

لشگر ژنرال آمادۀ آخرین شبیخون به لیگ برتر!

سپاهان اصفهان، در قرعه‌کشی لیگ نوزدهم، با قرعه‌ای بسیار خوب نسبت به رقبای خود روبرو شد تا با آرامش بسیار بهتری آغاز کنندۀ فصل باشد.

ورزش 11 - سپاهان اصفهان را خیلی‌ها از همین حالا به عنوان مدعی اصلی قهرمانی لیگ نوزدهم می‌دانند، تیمی که با تجربۀ طلایی امیر قلعه‌نویی و لشگر تا دندان مسلح و مدیریت کاملاً هدفمند و قرعه‌ای منطقی، حالا شانس چندبرابری برای دوباره به قدرت رسیدن در لیگ برتر ایران را پس از سال‌ها یافته و به نظر می‌رسد همه چیز مهیای یک جشن بزرگ و تاریخی برای سپاهانی‌هاست.

امیر قلعه‌نوعی
امیر قلعه‌نوعی

قرعۀ سپاهان در 15 هفتۀ پیش روی لیگ برتر به شرح زیر می‌باشد:

هفتۀ 1: شاهین بوشهر-سپاهان

هفتۀ 2: سپاهان-ماشین سازی

هفتۀ 3: فولاد خوزستان-سپاهان

هفتۀ 4: سپاهان-نفت مسجدسلیمان

هفتۀ 5: پرسپولیس-سپاهان

هفتۀ 6: سپاهان-ذوب آهن

هفتۀ 7: گل گهر-سپاهان

هفتۀ 8: سپاهان-سایپا

هفتۀ 9: پارس جنوبی-سپاهان

هفتۀ 10: سپاهان-تراکتورسازی

هفتۀ 11: صنعت نفت-سپاهان

هفتۀ 12: سپاهان-استقلال

هفتۀ 13: نساجی-سپاهان

هفتۀ 14: شهر خودرو-سپاهان

هفتۀ 15: سپاهان-پیکان

همانگونه که در قرعۀ منتشر شده مشخص است، سپاهان فشار شدیدی را در حین رقابت‌ها متحمل نخواهد شد و سنگینی نبرد با ابرقدرت‌ها به شکل بسیار جذابی برایش در قرعه‌کشی تقسیم شده که همین مسئله زردها را چند پله جلوتر از سایر رقبا قرار خواهد داد و شاگردان ژنرال را در فضایی مناسب در رقابت‌ها قرار خواهد داد.

بازیکنان سپاهان
بازیکنان سپاهان

به طور میانگین سپاهان در هر 4 هفته، یک نبرد حساس را پیش روی خود خواهد داشت و این مسئله به سپاهان کمک خواهد کرد تا به بهترین شکل ممکن به ریکاوری قدرت خود بپردازد که این امتیاز نیز برای هر تیمی در لیگ پرفشار ایران، با توجه به ترافیک لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، یک موهبت محسوب می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها