کد خبر : 25216

گربه کشی به سبک کالدرون!

گربه کشی به سبک کالدرون!

در حالی که در فصل نقل و انتقالات خبر رفتن بشار رسن از باشگاه پرسپولیس مطرح شد اما او حالا در تمرینات سرخ پوشان حضور دارد و در لیگ نوزدهم هم برای این تیم توپ خواهد زد.

به گزارش برنا؛ بشار رسن، ستاره عراقی جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و جراحی کتف از چند روز قبل در تمرینات پرسپولیس حضور یافت، به نظر می‌رسد چند هفته‌ای زمان می‌برد تا در کار تیمی و تاکتیکی کالدرون قرار بگیرد.

این بازیکن به خاطر طی کردن دوران نقاهت، حدود 40 روز در تمرینات فصل جدید حضور نداشت و پیش از آن هم درگیر مصدومیت کتفش بود، بازی‌های غرب آسیا را هم از دست داد. در حالی که بشار به دلیل حضور فیکس در فصل قبل هماهنگی لازم را با سایر بازیکنان دارد اما به نظر می رسد گابریل کالدرون به مثابه جمله کشتن گربه دمه حجله می خواهد هم اهمیت تمریناتش را گوشزد کند و هم رعایت قواعد خاص خودش را بار دیگر به اثبات برساند.

287542_666

سرمربی آرژانتینی درباره هافبک عراقی پرسپولیس به دستیارانش گفته که باید چند هفته‌ای به تمرینات اختصاصی بپردازد تا آماده بازی کردن شود و این می تواند به معنای عدم حضور بشار رسن در 2-3 هفته ابتدایی لیگ باشد.به هر ترتیب این احتمال هم وجود دارد که کالدرون بخواهد به ملی پوشان نیز نشان بدهد تا چه حد درباره حضور بازیکنان در تیم و تمرین هم وسواس دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها