کد خبر : 25209

برانکو در بازی مقابل الهلال بازهم از پرسپولیس یاد کرد (عکس)

 برانکو در بازی مقابل الهلال بازهم از پرسپولیس یاد کرد (عکس)

سرمربی سابق پرسپولیس گویا همچنان در تمام مصاحبه‌هایش به شکلی از پرسپولیس یاد می‌کند.

به گزارش برنا ؛ تیم فوتبال الاهلی عربستان شب گذشته به مصاف الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفت.

برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از امیر منصور به خاطر اطمینان به من و حضور در تیم الاهلی که یکی از بزرگترین تیم های خاورمیانه و آسیاست تشکر می‌کنم. بازی سختی را در کنار هواداران خود در جده برگزار خواهیم کرد، باید در این بازی به نتیجه مثبت برسیم تا در بازی برگشت در ریاض آسوده خاطر باشیم.

سرمربی الاهلی افزود: تیم من جاه طلبی بالایی دارد و می خواهد در مرحله بعد لیگ قهرمانان حاضر باشد تا به سمت قهرمانی در این مسابقات قدم بردارد.4 باشگاه عربستانی در این مرحله حضور دارند و الاهلی موفق شد در حضور پرسپولیس و پاختاکور که قهرمانان لیگ خود هستند، به مرحله بعد صعود کند.

برانکو همچنین درباره طرح هواداران الاهلی برای وی گفت: از آنها تشکر می کنم و این برای من بسیار عالی بود. امیدوارم بتوانم آنها را خوشحال کنم و تاکید می کنم که تیم من برای موفقیت به شدت تلاش می کند.

برانکو

نکته جالب این است که برانکو 4 روز پیش هم درباره این بازی اینگونه نام پرسپولیس را در مصاحبه اش آورد."من الاهلی و دیگر تیم های عربستان را با تجربه ای که در سال های گذشته با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا داشتم خوب می شناسم. ما در اردوی اتریش خیلی خوب برای فصل جدید آماده شدیم. من از ترکیب فعلی الاهلی رضایت کامل دارم و در آینده یک یا دو بازیکن داخلی جذب می کنیم و یک مدافع خارجی به خدمت می گیریم."

به هرحال شاید برانکو از روی عادت در 4 سال قبل در نشست خبری نام پرسپولیس را ببرد و یاد روزهای شیرین با پرسپولیس بیفتد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها