کد خبر : 25189

جدیدترین گزینه حضور در پرسپولیس

جدیدترین گزینه حضور در پرسپولیس

پرسپولیسی‌ ها درصدد هستند تا مهاجم جدید خود را به زودی انتخاب و معرفی کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده حضور در رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران می‌شود، پس از جدایی ماریو بودیمیر کروات و مهدی شریفی به دنبال جذب مهاجم خارجی است تا زوج علی علیپور شود.

پرسپولیسی‌ها پیش از حضور مادیبو مایگا در ایران، به هاسکیچ، دی سانتو و چند بازیکن دیگر پیشنهاد داده بودند تا به جمع سرخپوشان اضافه شوند، اما به جز مایگا، سایر بازیکنان به دلایل مختلف پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکردند و مقرر شد تا مایگا به ایران بیاید.

مهاجم ۳۱ ساله پرسپولیسی‌ها به تهران آمد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت، اما مورد قبول کادر پزشکی واقع نشد و حضور او در جمع شاگردان کالدرون منتفی شد. به جز مایگا سرخپوشان ۳ گزینه دیگر دارند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طی ۲۴ ساعت آینده مهاجم منظر جدید خود را معرفی خواهد کرد و علا عباس مهاجم ۲۲ ساله و ملی پوش تیم ملی عراق و باشگاه الزورا گزینه جدی و جدید سرخپوشان است.

این مهاجم جوان در فصل قبل که با الزورا در لیگ قهرمانان حضور داشت و همگروه ذوب آهن نیز بود موفق شده در ۱۸ بازی خود برای این تیم عراقی ۱۱ گل به ثمربرساند و همچنین ۶ گل در لیگ قهرمانان زده است.

این بازیکن با حضور در پرسپولیس می‌تواند جز بازیکنان سهمیه زیر ۲۳ سال باشد.

سرخپوشان درحال حاضر علی علیپور، محمد امین اسدی و امیر روستایی را در پست مهاجم در اختیار دارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها