کد خبر : 25160

منوی پیش روی پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

منوی پیش روی پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی هستند تا فهرست نفرات خود برای فصل آتی را تکمیل کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی آماده حضور در رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران می‌شود، پس از جدایی ماریو بودیمیر کروات و مهدی شریفی به دنبال جذب مهاجم خارجی است تا زوج علی علیپور شود.

پرسپولیسی‌ها پیش از حضور مادیبو مایگا در ایران، به هاسکیچ، دی سانتو و چند بازیکن دیگر پیشنهاد داده بودند تا به جمع سرخپوشان اضافه شوند، اما به جز مایگا، سایر بازیکنان به دلایل مختلف پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکردند و مقرر شد تا مایگا به ایران بیاید.

مهاجم ۳۱ ساله پرسپولیسی‌ها به تهران آمد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت، اما مورد قبول کادر پزشکی واقع نشد و حضور او در جمع شاگردان کالدرون منتفی شد. به جز مایگا سرخپوشان ۳ گزینه دیگر دارند.

۱. نرمین هاسکیچ

نرمین هاسکیچ، گزینه ابتدایی پرسپولیسی‌ها است. این بازیکن بوسنیایی سابقه حضور در لیگ کشورش، صربستان و اسلواکی را دارد و از سال ۲۰۱۱ نیز در تیم ملی بوسنی بازی می‌کند. هاسکیچ که فصل گذشته با ۲۴ گل آقای گل فوتبال صربستان شد، از نظر سایت ترانسفرمارکت، ۳۰۰ هزار یورو ارزش دارد که رقم خوبی برای سرخپوشان محسوب می‌شود.

او از سال ۲۰۰۸ فوتبال خود را آغاز کرده و بهترین آمارش متعلق به فصل گذشته است که توانسته آقای گلی لیگ صربستان را به دست آورد. هاسکیچ متولد بانویچی یوگوسلاوی است و مهاجم با کیفیتی محسوب می‌شود.

۲. فرانکو دی سانتو

دی سانتو ۳۰ ساله متولد ۱۹۸۹ در آرژانتین است و سابقه بازی در تیم‌های مطرحی همچون وردربرمن، چلسی، ویگان اتلتیک، رایو وایکانو و همچنین شالکه را دارد، اما از لحاظ گلزنی آمار قابلی قبولی ندارد. این بازیکن در ۷۱ مسابقه‌ای که برای شالکه انجام داد، تنها یک گل به ثمر رساند. بهترین عملکرد او مربوط به حضورش در وردربرمن آلمان است که در ۴۹ بازی، ۱۷ گل به ثمر رساند.

فرانکو دی سانتو سابقه ۳ بازی ملی در رده بزرگسالان و ۲۵ بازی در رده زیر ۲۰ ساله‌های تیم ملی آرژانتین را دارد و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن ۲ میلیون یورو است.

آخرین تیم دی سانتو رایووایکانو بوده و اکنون بدون تیم است و باید دید این بازیکن گرانقیمت از اسپانیا به ایران می‌آید یا خیر؟

۳. متئوس آلوز

این بازیکن ۲۶ ساله متولد برزیل است و ۱۸۷ سانتی متر قد دارد. او آخرین بار در تیم پرچاب تایلند بازی می‌کرد و در ۱۳ بازی موفق به زدن ۵ گل شده است.آلوز که در سال‌های اخیر در فوتبال تایلند حضور داشته، بهترین عملکرد خود را در سال ۲۰۱۷ در تیم پاهانگ کره جنوبی ثبت کرده و موفق شده در ۲۱ بازی ۱۸ گل به ثمر برساند.

او در تیم پرچاب نیز عملکرد قابل قبولی داشت و در ۱۳ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفت، ۵ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد، اما از این تیم جدا شد.

بیشتر فعالیت این بازیکن در دنیای فوتبال مربوط به شرق آسیا است، اما احتمال دارد ۲۶ - ۲۷ سالگی به فوتبال ایران و پرسپولیس بیاید.

این بازیکن در حال حاضر بدون تیم است و ارزش او در سایت ترانسفر مارکت، ۴۵۰ هزار یورو ثبت شده که به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها توان به خدمت گرفتن این بازیکن را داشته باشند و حال باید دید پرسپولیسی‌ها موفق به جذب او می‌شوند یا خیر؟

پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم بازیکنانی همچون علی علیپور، مهدی شریفی، محمد امین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی و ... در اختیار دارند و در فصل نقل و انتقالات احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کرده اند.

در حالی که نام یک بازیکن عراقی برای حضور در پرسپولیس شنیده می‌شد، کالدرون به مدیران باشگاه پیام داده علاقه‌ای به جذب مهاجم آسیایی ندارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها