کد خبر : 25153

برانکو دوباره روی زخم پرسپولیسی ها نمک پاشید

برانکو دوباره روی زخم پرسپولیسی ها نمک پاشید

برانکو ایوانکوویچ در آستانه دیدار آسیایی تیم الاهلی عربستان برابر دیگر تیم این کشور یعنی الهلال صحبت‌هایی را بیان کرد.

به گزارش تابناک ، به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با الهلال در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که امشب (سه‌شنبه) برگزار می‌شود گفت: ابتدا می‌خواهم از منصور بن مشعل به خاطر فرصتی که برای مربیگری الاهلی عربستان به عنوان یکی از بزرگترین تیم‌های خاورمیانه و قاره آسیا به من داد، قدردانی کنم.

سرمربی کروات تیم الاهلی جده ادامه داد: نمی‌خواهم زیاد درباره الهلال صحبت کنم، زیرا همه می‌دانید که تیم بسیار بزرگ و شایسته صعود است، البته ما جاه‌طلبی بزرگی برای این بازی داریم و به تمام حریفان خود احترام می‌گذاریم. به توانمندی‌های بازیکنان الاهلی ایمان دارم و برای پیروزی برابر الهلال تلاش می‌کنیم. انتظار دارم هر بازیکنی که در زمین بازی می‌کند تمام توان خود را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه با تمجید از الاهلی در مرحله گروهی مقابل پرسپولیس با هدایت خودش گفت: ۴ نماینده عربستان از مرحله گروهی به مرحله حذفی راه پیدا کردند. اما کاری که الاهلی در مرحله گروهی انجام داد کار بزرگی بود، چون در گروه سختی قرار داشت و با حضور تیم‌های پرسپولیس، السد و پاختاکور که همه قهرمانان کشور‌های خودشان هستند به این مرحله راه پیدا کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها