کد خبر : 25145

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال با چاشنی کری برای پرسپولیس

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال با چاشنی کری برای پرسپولیس

مدیرعامل استقلال در خصوص فعالیت این باشگاه در نقل و انتقالات صحبت کرد.

امیرحسین فتحی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خیلی خوب است و تمرینات خوب و با نشاطی را بازیکنان انجام می‌دهند و آماده شروع لیگ هستیم تا یک لیگ خوب را با یک استقلال مقتدر شروع کنیم.

وی در مورد ادامه فعالیت استقلال در نقل و انتقالات گفت: همانطور که پیش از این گفته بودم تیم ما با جذب دو بازیکن دیگر تکمیل می‌شود که یکی از آنها دفاع چپ است و دیگری هافبک بازیساز است و مشغول رایزنی و مذاکره با گزینه‌ها هستیم و به امید خدا بعد از توافق آن را رسانه‌ای خواهیم کرد. اسامی هم که مطرح می‌شود گمانه‌زنی رسانه‌هاست و به جز من و سرمربی تیم کسی اسم بازیکن را نمی‌داند.

مدیرعامل استقلال در مورد جذب محمدرضا ناصری عنوان کرد: محمدرضا ناصری با باشگاه به توافق کامل رسیده است و منتظر نظر نهایی استراماچونی هستیم تا در صورت تایید نهایی قرارداد این بازیکن منعقد شود و او به جمع ما اضافه شود.

فتحی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: نمایندگان باشگاه در حال حاضر در مشهد هستند تا در مراسم قرعه‌کشی حضور داشته باشند. امیدوارم قرعه‌ مناسبی به ما بیافتد هرچند که هدف ما قهرمانی در هر 3 جام است و می‌خواهیم هواداران را خوشحال کنیم و برای همین خیلی هم فرقی نمی‌کند چه قرعه‌ای به ما بخورد.

وی در مورد اینکه ترجیح می‌دهد در چه زمانی دربی برگزار شود هم توضیح داد: هیچ فرقی برای ما ندارد، اول فصل، وسط فصل و یا پایان فصل به پرسپولیس بخوریم پیروز دربی هستیم و یک بازی روان و مقتدر از بازیکنان استقلال در دربی خواهید دید.

مدیرعامل استقلال در مورد تعیین شماره پیراهن بازیکنان گفت: من اطلاعی از این موضوع ندارم و آقای مباشری این مسائل را رسیدگی می‌کرد. شماره پیراهن اهمیتی ندارد و مهم شخصیت تیمی، کار تیمی و شخصیت بازیکن است و ما بازیکنان توانمند و با شخصیتی در تیم‌مان داریم.

فتحی در مورد اینکه گفته می‌شود توسط هیات مدیره تحت فشار است و طبق خواست هیات مدیره مصاحبه می‌کند عنوان کرد: دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم و این مسائل جایی در استقلال ندارد. هیات مدیره با مدیریت و مدیریت با هیات مدیره کاملاً هماهنگ است و همه‌مان به هدف موفقیت استقلال پیش می‌رویم و همه اعضا زحمت می‌کشند و تعامل خوبی داریم.

وی در مورد اینکه آیا واقعاً روی تخته اسم 5 نفر نوشته شده بود یا نه گفت: این مسائل حاشیه‌ای است و کاری به تخته سفید و تخته سیاه نداشته باشید و به مسائل اصلی توجه کنید.

مدیرعامل استقلال در مورد انتخاب جانشین خطیر عنوان کرد:‌ فعلاً‌ برنامه‌ای در این مورد نداریم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها