کد خبر : 25115

48 ساعت تا صدور رای سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس

48 ساعت تا صدور رای سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس

دادگاه عالی ورزش ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ رای پرونده سوپرجام فوتبال ایران میان استقلال و پرسپولیس را صادر می‌کند.

سازمان لیگ فوتبال ایران درصدد بود تا سوپرجام فوتبال ایران را بین پرسپولیس (قهرمان لیگ) و استقلال تهران (قهرمان جام حذفی) پیش از آغاز لیگ هجدهم برگزار کند.

اما استقلال تهران حاضر به شرکت در این مسابقه نشد و سازمان لیگ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کردند تا شاگردان برانکو قهرمان سوپر جام شوند.

آبی پوشان پس از این اتفاق شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش (CAS) بردند و سپس مسئولان ۲ باشگاه، سازمان لیگ و ... مدارک و مستندات خود را ارائه دادند تا این مرجع قضایی درباره پرونده سوپرجام تصمیم گیری کند و قرار بود این رای در ماه‌های گذشته اعلام شود، اما این اتفاق رخ نداد و دادگاه عالی ورزش تاکید کرد که بررسی همه جانبه پرونده و صدور رای ورزش مطابق با ماده R۵۹ به زمان بیشتری نیاز دارد و با استناد به ماده، رای این پرونده تا ۸ آگوست ۲۰۱۹ (۱۷ مرداد ۱۳۹۸) اعلام می‌شود.

به هرحال قرار است رای این پرونده که در ماه‌های گذشته حواشی بسیاری داشته تا ۲ روز دیگر اعلام شود و باید دید CAS در این باره چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

لازم به ذکر است، درحال حاضر احمدرضا براتی، رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال کشورمان به عنوان داور دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها