کد خبر : 25088

استراماچونی هر جور شده غول گلزن را برای آغاز لیگ می خواهد

استراماچونی هر جور شده غول گلزن را برای آغاز لیگ می خواهد

استراماچونی با اطلاع از اینکه به احتمال زیاد لیگ برتر از ۲۸ یا ۲۹ مرداد استارت می‌خورد، از کادر پزشکی تیمش قول گرفته این آسمانخراش ۱۹۴ سانتی‌متری مالیایی را به لیگ و شروع مسابقات برسانند.

به گزارش خبرورزشی، مصدومیت غول خط حمله استقلال اینقدر بی‌سروصدا و بی‌خبر (!) رخ داد که روز گذشته وقتی بازیکنان استقلال در زمین تهرانسر دور هم جمع شدند تا بازی دوستانه‌شان را برگزار کنند، از هم سؤال می‌کردند؛ «شیخ چه وقت مصدوم شد که ما نفهمیدیم؟!»

ظاهراً این آسیب‌دیدگی در حین تمرین رخ داده ولی پس از سرد کردن بدن دیاباته علائمش بروز کرده است. در واقع روز گذشته وقتی با نزدیکان تیم استقلال حرف می‌زدیم، در این باره به خبرورزشی گفتند مصدومیت دیاباته اینقدر جدی نیست که باعث نگرانی هواداران تیم شود. او بر اثر یک حرکت چرخشی از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی جزئی در عضله اش شده و با چند جلسه فیزیوتراپی مشکلش برطرف می‌شود. 

در این ارتباط از افراد آگاه درباره وضعیت مصدومان استقلال هم سؤال کردیم که مطلع شدیم او بدون نیاز به آب‌درمانی، فعلاً روزی دو جلسه کار با دستگاه‌های مخصوص را در برنامه دارد تا کشیدگی خفیفی که در عضله اش ایجاد شده را برطرف کند.

نکته جالب توجه در این باره و مشخص‌کننده اینکه دیاباته خیلی آسیب ندیده است، این بود که دیاباته هر روز به تمرینات هم می‌رود ولی بدون حضور در بطن تمرین، کنار تیم به کار روی بالاتنه اش مشغول می‌شود.

کادر فنی از بدنساز استقلال خواسته برای تقویت قوای سرزنی دیاباته توان جسمانی اش را بالاتر ببرد. ضمن اینکه وقتی از دور و بری‌های تیم سؤال کردیم از وضعیت اضافه وزن و شکم برآمده شیخ چه خبر؟ پاسخ شنیدیم او توانسته با رژیم غذایی و تمریناتی که طی یک ماه اخیر داشته، خودش را به وزن مناسب برساند. در این بین حساسیت استراماچونی روی بازیکن غول‌پیکر خط حمله اش هم مهم به نظر می‌رسد. اینکه استراماچونی با اطلاع از اینکه به احتمال زیاد لیگ برتر از ۲۸ یا ۲۹ مرداد استارت می‌خورد، از کادر پزشکی تیمش قول گرفته این آسمانخراش ۱۹۴ سانتی‌متری مالیایی را به لیگ و شروع مسابقات برسانند. البته با سابقه‌ای که از دکتر نوروزی در رساندن مصدومان به مسابقات زودتر از تاریخ‌هایی که درباره‌شان اعلام می‌شود، داریم، می‌توان به هواداران استقلال امیدواری داد شیخ دیاباته ظرف ۱۲، ۱۳ روز آینده به اولین دیدار استقلال برسد. حتی برای بازی در یک نیمه! ناگفته نماند دیاباته از روز یک‌شنبه تمریناتش را در کلینیک شروع کرده بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها