کد خبر : 25078

ناگفته های دستیار برانکو از علت جدایی از پرسپولیس

ناگفته های دستیار برانکو از علت جدایی از پرسپولیس

اختلافات میان دستیاران برانکو و باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده و ایگور پانادیچ، مربی اسبق دروازه‌بانان پرسپولیس، انتقادات تندی را نسبت به باشگاه مطرح کرده و از شرایط را شفاف‌تر از گذشته بیان کرده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ بعد از سه قهرمانی متوالی در لیگ‌برتر، راه پرسپولیس و برانکو به پایان رسید، اما صحبت‌های دو طرف، درباره هم، هنوز به پایان نرسیده است. 

ایگور پانادیچ، یکی از دستیاران برانکو در رابطه با جدایی برانکو گفت: «به کادر فنی ۹ ماه و به برانکو ۱۲ ماه هیچ پولی پرداخت نکردند؛ انتظار داشتند با این همه بدقولی، باز هم بمانیم و کارمان را دنبال کنیم.  بعد از این‌که به کرواسی برگشتیم، ده‌ها پیشنهاد برای برانکو آمد ولی او باز هم منتظر پرسپولیس بود که البته آن‌ها همچنان ما را نمی‌خواستند. از این رو، برانکو تصمیم نهایی را گرفت و از پرسپولیس جدا شدیم. مطمئن بودیم بر سر مسائل مالی به مشکل برمی‌خوریم که این اتفاق هم رخ داد.»

در ابتدا برانکو و دستیارانش به دنبال توافق با پرسپولیس بودند تا از پرسپولیس به فیفا شکایت نکنند، اما با واکنش شدید باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شدند و تصمیم گرفتند از این تیم به فیفا شکایت کنند و حتی یک دلار به پرسپولیس تخفیف ندهند؛ پانادیچ در گفت‌وگو با خبرورزشی این خبر را تایید کرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها