کد خبر : 25076

کری خوانی سرپرست سپاهان برای پرسپولیس پس از جذب مصلح

کری خوانی سرپرست سپاهان برای پرسپولیس پس از جذب مصلح

فتاحی، سرپرست تیم سپاهان گفت: شایان مصلح بازیکن بسیار خوبی است که از یک تیم بزرگ به یک تیم بزرگتر آمده است. ما به او خوش آمد می‌گوییم.

به گزارش فارس، رضا فتاحی، درباره شرکت در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر که امروز در مشهد انجام می‌شود، گفت: بنده خودم به عنوان نماینده سپاهان در این مراسم شرکت می‌کنم. در قرعه‌کشی امسال، چون همه تیم‌ها ورزشگاه اختصاصی ندارند و بعضی از ورزشگاه‌ها هم آماده نیستند، مجبور هستند به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که تیم‌های یک استان، به صورت یک هفته در میان در خانه خودشان بازی کنند.

فتاحی در خصوص پیوستن شایان مصلح به سپاهان گفت: او قراردادش را با باشگاه منعقد کرد و اکنون هم با تیم مشغول تمرین است.

هربازیکنی که سرمربی بخواهد باشگاه وظیفه دارد جذب کند. ما وظیفه داریم نیاز‌های سرمربی را برطرف کنیم تا او در راحت‌ترین شرایط کارش را انجام بدهد و حواسش به تیم، تمرینات و مسابقات باشد. باشگاه تلاش می‌کند کار‌های اجرایی و زیرساختی انجام شوند تا کادرفنی دغدغه‌ای نداشته باشد.

وی در ادامه گفت: شایان مصلح بازیکن بسیار خوبی است که از یک تیم بزرگ به یک تیم بزرگتر آمده است. ما به او خوش آمد می‌گوییم. امیدواریم که او به خوبی به تیم ما کمک کند و ان‌شاالله بتواند دستورات و برنامه‌های امیر قلعه‌نویی را به خوبی اجرا کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها