کد خبر : 25027

جدیدترین برنامه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

جدیدترین برنامه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

با رد شدن مادیبو مایگا در تست های پزشکی پرسپولیس، ماراتن پیدا و جذب کردن مهاجم خارجی یک بار دیگر در این باشگاه از سر گرفته شد.

 پس از جدایی ماریو بودیمیر و مهدی شریفی از جمع پرسپولیسی ها، مدیران این باشگاه با هماهنگی کادرفنی و گابریل کالدرون به سراغ جذب مهاجم خارجی رفتند و با مادیبو مایگا به توافق رسیدند تا او پرسپولیسی شود، اما مهاجم مدنظر سرخپوشان در تست‌های پزشکی موفق نبود و حضور او در پرسپولیس منتفی شد.

پس از این موضوع مسئولان پرسپولیس به دنبال مهاجمان دیگری رفتند که یکی از آن‌ها مهاجم باشگاه فلامینگو برزیل است.  

پرسپولیسی‌ها مذاکراتی را با این بازیکن آغاز کردند، اما به دلیل اینکه او با باشگاه برزیلی قرارداد دارد، به پرسپولیسی‌ها پیام داد تا با باشگاه فلامینگو مذاکره کنند.

در روز‌های اخیر هم شنیده می‌شد که پرسپولیسی‌ها در نظر دارند که علا عباس، مهاجم ۲۱ ساله عراقی تیم الزورا عراق را جذب کنند که تایید نشد. عباس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برای الزورا ۶ گل به ثمر رساند که رو در روی ذوب آهن هم موفق به گلزنی شد.

به هرحال قرار است مهاجم جدید پرسپولیسی‌ها تا آخر هفته مشخص و به تهران بیاید تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و سپس قراردادش را نهایی کند. پرسپولیسی‌ها برای جذب مهاجم خارجی در نظر دارند تا ۶۰۰ - ۷۰۰ هزار دلار هزینه کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها