کد خبر : 24979

بازیکن پرسپولیس زمان واقعی خداحافظی برانکو را لو داد

بازیکن پرسپولیس زمان واقعی خداحافظی برانکو را لو داد

«ما در اهواز با یکدیگر خداحافظی کردیم و او به همه ما خسته نباشید گفت و بابت موفقیت‌های به دست آمده از همه ما تشکر کرد.»

به گزارش ایران ورزشی، این مهمترین و احتمالا مغفول ترین جمله از مصاحبه نسبتا مفصل اخیر کمال کامیابی نیا با خبرگزاری فارس است که هیچ کس به آن توجه نکرد.

هافبک دفاعی پرسپولیس در این مصاحبه صراحتا گفته است برانکو روز بازی فینال جام حذفی در اهواز یعنی دیدار جنجالی و پرحاشیه پرسپولیس – داماش از بازیکنان خداحافظی کرده و جدایی اش را به شاگردان خود اعلام کرده است.

این مسابقه روز 12 خرداد برگزار شد و قبل از آن تنها شایعاتی درباره دلخوری برانکو به خاطر عدم دریافت مطالباتش از باشگاه به گوش می رسید اما هیچ کس نمی توانست خبر جدایی او را باور کند و رسانه‌ها نیز اصلا به  این مساله نمی پرداختند.

این اتفاق در حالی جالب به نظر می رسد که برانکو روز 26 خردادماه یعنی دو هفته بعد از فینال جام حذفی نامه خداحافظی را نوشت و رسما جدایی اش را اعلام کرد تا باشگاه پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار این تیم را شوکه کند.

جالب اینکه در این دو هفته یعنی از فینال حذفی تا روزی که برانکو رسما خداحافظی‌اش را اعلام کند نیز احتمال جدایی برانکو اصلا پررنگ نبود و تنها مطالبی درباره دلخوری او از باشگاه و نامه اولتیماتومش درباره دریافت مطالبات مالی به گوش می رسید.

موضوع وقتی جالب تر می شود که بازیکنان پرسپولیس نیز در طول این دو هفته بشدت تودار بودند و مخفیکاری کردند تا هیچ رسانه‌ای از جدایی برانکو خبردار نشود.در واقع آنها این مساله و خبر مهم را بروز ندادند و تنها در روزی که برانکو خودش این خبر را اعلام کرد با انتشار پست‌هایی در صفحه اینستاگرام خود بدون اینکه نشان دهند شوکه شده اند با برانکو خداحافظی و برای او آرزوی موفقیت کردند.

مساله اعلام خداحافظی برانکو از بازیکنان در اهواز زمانی اهمیت پیدا می کند که بدانیم او از قبل تصمیمش بر جدایی از پرسپولیس را گرفته بود هر چند بعد از اعلام رسمی اظهارات متناقضی در این باره داشت.

برانکو بعد از جدایی در اولین مصاحبه با رسانه‌های داخلی( مصاحبه با سایت آنتن)اعلام کرد از قبل تصمیمش مبنی بر جدایی از پرسپولیس را گرفته بوده و این تصمیم کاملا فوتبالی بوده و هیچ ربطی به مسائل مالی نداشته اما بعد از حدود دو سه هفته وقتی بعد از دیدار وکلای او و نمایندگان حقوقی پرسپولیس فهمید قرار نیست به این راحتی ها پولش را بگیرد در مصاحبه ای آتشین با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد بی تدبیری مسوولان باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالبات او و دستیارانش دلیلی اصلی جدایی اش از پرسپولیس بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها