کد خبر : 24975

مذاکره استقلال با یک بازیکن عراقی دیگر غیر از صفا هادی

مذاکره استقلال با یک بازیکن عراقی دیگر غیر از صفا هادی

حسین علی بعد از یک دوره موفق در قطر حالا تصمیم گرفته دوباره به الزورا بازگردد و چه‌بسا در این بین اتفاقاتی بیفتد که این بازیکن در میانه مسیر شاگرد استراماچونی در استقلال بشود.

به گزارش فرهیختگان ، بعد از بحث حضور صفا هادی در استقلال، حسین علی دیگر بازیکن عراقی هم به باشگاه استقلال پیشنهاد شده و آبی‌ها مذاکرات اولیه‌ای را با این بازیکن داشته‌اند. با این حال هنوز حضور هیچ‌یک از این دو بازیکن در استقلال قطعی نیست و در‌صورتی‌که توافق‌های لازم صورت بگیرد از بین صفا هادی و حسین علی تنها یک بازیکن آبی‌پوش خواهد شد.

فیکس تیم‌ملی عراق

حسین علی الساعدی متولد ۲۹ نوامبر سال ۱۹۹۶ بازیکن فوتبال اهل عراق است که در پست هافبک‌نفوذی برای باشگاه ورزشی القطر بازی می‌کند. وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۲۳ سال عراق و تیم اصلی عراق بازی کرده‌است و در جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ حضور داشت و در تمامی دیدارهای این تیم به‌صورت فیکس تیمش را همراهی کرد.

حسین علی به‌تازگی برای حضور در استقلال به کادرفنی این تیم معرفی شده و قرار است در‌صورتی‌که مورد تایید استراماچونی قرار بگیرد، مذاکرات با وی به‌صورت جدی‌تر دنبال شود.

همبازی اتوئو، بهتر از پاتوسی!

حسین علی 23 ساله در پست هافبک نفوذی و طراح در فصل گذشته برای باشگاه القطر به میدان رفته و در 21 بازی برای این تیم سه گل را به‌ثمر رسانده است. نکته قابل توجه اینکه این بازیکن جوان عراقی تخصص ویژه‌ای در سانتر‌کردن دارد و علاوه‌بر بازی‌سازی و طراحی حملات، می‌تواند در زمینه سانتر از جناحین نیز برای تیمی که در آن به میدان می‌رود موثر و مفید باشد.

این در‌حالی است که دیاباته آفریقایی و بلند‌قد برای موفقیت در سر زنی به بازیکنان قهاری نیاز دارد که در زمینه سانتر‌کردن تخصص دارند و به‌نظر می‌رسد در‌صورت حضور حسین علی، این بازیکن بتواند به‌خوبی از پس این کار برآمده و زوج خارجی خوبی را این دو نفر در استقلال فصل جدید تشکیل بدهند.

این ستاره عراقی فصل گذشته در القطر قطر در کنار ساموئل اتوئو مهاجم افسانه‌ای سال‌های دور بارسا نیز به میدان رفته و همبازی این بازیکن بزرگ بود. حسین با شماره 9 در دیدار اول خود برای القطر شروعی رویایی داشت و دو گل حساس مقابل الغرافه برای تیمش در این دیدار به‌ثمر رساند.

تجربه بازی مقابل ایران

حسین علی 27 بازی ملی در کارنامه دارد و در جام‌ملت‌های آسیا 2019 نیز در دیدار مقابل ایران به میدان رفت و اتفاقا بازی خوب و روانی را نیز از خود به نمایش گذاشت. او بعد از یک دوره موفق در قطر حالا تصمیم گرفته دوباره به الزورا بازگردد و چه‌بسا در این بین اتفاقاتی بیفتد که این بازیکن در میانه مسیر شاگرد استراماچونی در استقلال بشود.

بازیکنی شبیه مسی!

این بازیکن دو پا که سه گل ملی نیز در کارنامه دارد در هر جا جلوی زمین می‌تواند تیمش را صاحب موقعیت کرده و در پست‌های مختلف میانه زمین به میدان برود. بازیکنی تکنیکی که گرفتن توپ‌هایش برای مدافعان به‌شدت دشوار است. درخصوص این بازیکن، احمد راضی یکی از بازیکنان مطرح عراق در گذشته این‌طور عنوان کرده که حسین علی زمانی که در محوطه جریمه حریف پا به توپ می‌شود، شبیه مسی است.

سرنوشت صفا هادی چه می‌شود؟

هنوز صفا هادی نیز برای حضور در استقلال شانس دارد و مذاکرات برای آبی‌پوش‌شدن این بازیکن با وجود ماندن علی کریمی و فرشید باقری در پست بازیکن عراقی ادامه دارد، اما در‌صورتی‌که حسین علی برای فصل آینده استقلالی شود، آن زمان است که صفا هادی را باید بازیکن جدید کالدرون در پرسپولیس بدانیم.

 نویسنده: محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها