کد خبر : 24940

خداحافظی با الماس تقلبی پرسپولیس!

خداحافظی با الماس تقلبی پرسپولیس!

با وجود آنکه مادیبو مایگا در اواخر هفتۀ گذشته وارد تهران شده بود، نتوانست از فیلتر باشگاه پرسپولیس عبور کند و مجبور به ترک تهران شد.

به گزارش ورزش 11 - مادیبو مایگا مالیایی که برای پیوستن به باشگاه پرسپولیس به طور رسمی هفتۀ گذشته به دعوت مدیران این باشگاه وارد تهران شده بود، به یکباره از نظرها غیب شد و هیچ اطلاعی از سرنوشت این بازیکن و نحوۀ پیوستنش به پرسپولیس در دسترس نوبد و به طور کل در چند روز اخیر، تبدیل به بازیکن فراموش شدۀ سرخ‌ها شده بود تا شایعات پیرامون وضعیت او بالا بگیرد.

معمولاً پس از ورود بازیکنان خارجی به ایران، باشگاه‌ها سریعاً به سراغ ثبت قرارداد خود با بازیکنان مدنظر می‌روند و ساعاتی بعد مراسم رونمایی از بازیکن جذب شده را برگزار می‌کنند که در این مورد، پرسپولیس روندی کاملاً مشکوک را در پیش گرفت و به جای ثبت قرارداد مایگا، او را راهی ایفمارک کرد تا در تست‌های پزشکی شرکت کند که این تست‌ها روز گذشته از وی گرفته شد و پس از آن پاسخ تست‌های پزشکی‌اش که بلافاصله آماده می‌شود، رسانه‌ای نشد!

زمزمه‌های فراوانی مبنی بر مصدوم بودن مایگا و رد شدن وی در تست‌های پزشکی به گوش می‌رسد که حتی پزشک سرخپوشان را مجبور به ارائۀ واکنش کرد  تا رسماً از هواداران بخواهد تا اطلاع ثانوی صبر پیشه کنند و اجازه بدهند که جواب نهایی حاصل شود! جوابی که قاعدتاً باید روز گذشته مشخص می‌شد و صرف زمان تا آیندۀ نامعلوم این ماجرا را مشکوک‌تر می‌کرد و وضعیت را به‌گونه‌ای به تصویر می‌کشد که احتمالا پرسپولیس به دنبال خریدن وقت بیشتر در راستای پنهان کردن حقیقتی تلخ و فراموش شدن مایگا از ذهن هواداران بوده است، تا اینکه لحظاتی پیش به طور رسمی باشگاه پرسپولیس تایید کرد که مایگا به دلیل رد شدن در تست‌های پزشکی تهران را ترک خواهد کرد و پروندۀ پیوستن او به پرسپولیس برای همیشه بسته خواهد شد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها