کد خبر : 24896

روز جهنمی برای پرسپولیس و مایگا

روز جهنمی برای پرسپولیس و مایگا

مادیبو مایگا مهاجم تیم پرسپولیس تست های پزشکی را با حداکثر وسواس از سوی پرسپولیسی ها پشت سر گذاشت و امروز تکلیفش روشن خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال ، مادیبو مایگا مهاجم مالیایی سابق تیم های وست هام و کوئینز پارک رنجرز هفته گذشته به تهران آمد تا مشخص شود او جدی ترین گزینه پرسپولیس برای خط حمله این تیم است. گلزنی به پاری سن ژرمن، چلسی، تاتنهام، مارسی و… باعث شد تا هواداران سرخپوش از احتمال حضور این بازیکن در تیمشان به وجد بیایند اما پروسه مذاکره و عقد قرارداد این بازیکن با سرعت کمتری ادامه یافت تا انتظارها برای پرسپولیسی شدن مایگا بیشتر و بیشتر شود.

شرط پرسپولیس برای جذب این بازیکن، موفقیت او در تست های پزشکی و آمادگی جسمانی است و مدیران باشگاه این موضوع را با حداکثر وسواس دنبال می کنند. روز گذشته مهاجم مالیایی به ایفمارک رفت و تست هایی نظیر MRI و VO2MAX» را انجام داد اما هنوز هیچ پاسخی از مرکز پرشکی فوتبال ایران یا ایفمارک به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است.

باشگاه پرسپولیس باتوجه به هزینه دلاری برای این بازیکن، با تمام وسواس تست پزشکی و آمادگی جسمانی مایگا را دنبال می کند و مدیران باشگاه به هیچ عنوان نمی خواهند باوجود اصرار کالدرون برای خرید این بازیکن، او را در صورت عدم وجود سلامت و آمادگی کامل بخرند.

وظیفه انجام تست پزشکی مایگا و رصد کردن آن برعهده دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس است و مدیران پرسپولیس نیز به شکلی جدی آن را دنبال می کنند.

به هر حال امروز تکلیف مایگا روشن می شود و در صورت سلامت، مهاجم فصل گذشته بوریرام به باشگاه پرسپولیس می رود تا مذاکرات نهایی را با ایرج عرب انجام دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها