کد خبر : 24894

پاسخ به دو سوال مهم درباره سید جلال حسینی و پرسپولیس

پاسخ به دو سوال مهم درباره سید جلال حسینی و پرسپولیس

تیم پرسپولیس روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد مقابل فولاد و نساجی به میدان می‌رود و باید دید سیدجلال حسینی در این دو بازی به میدان می رود یا خیر؟

به گزارش پارس فوتبال ، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته جاری دو بازی دوستانه دیگر را برابر حریفان لیگ برتری برگزار خواهد کرد. پس از کسب پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان و پیکان، سرخپوشان این هفته به مصاف فولاد و نساجی می روند تا کالدرون فرصت محک زدن بیشتر بازیکنانش را داشته باشد. یکی از نقاط ابهام تیم گابریل کالدرون، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس است.

سیدجلال حسینی در هفته های اخیر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و به همین خاطر نتوانست در زمین مسابقه حاضر شود اما در دیدار با نفت مسجد سلیمان کالدرون از او رونمایی کرد و به گفته سایت رسمی پرسپولیس، سیدجلال در ترکیب اصلی به کار گرفته شد.

بازی در مقابل یک تیم لیگ برتری به نوعی خیال هواداران پرسپولیس را راحت کرد اما شرایط سیدجلال هنوز به طور کامل مشخص نشده است. کاپیتان ۳۷ ساله قرمزها همچنان در کنار احسان حسینی زوج خط دفاع تیم ذخیره ها را تشکیل می دهد و همه منتظر این هستند که ببینند آیا پس از کسب آمادگی کامل بدنی و رهایی از بند مصدومیت، آیا مدافع شماره ۴ به ترکیب بازمی‌گردد و زوج خط دفاع را با شجاع تشکیل می دهد یا نه.

بنابراین پرسپولیسی ها این هفته باید منتظر باشند و ببینند آیا سیدجلال در زمین مسابقه حضور خواهد داشت و همچنین او به همراه کدام دسته از بازیکنان بازی می کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها