کد خبر : 24868

ستاره گلزن استقلال اینگونه پرید

ستاره گلزن استقلال اینگونه پرید

پرونده جدایی مامه تیام ستاره‌ای که بعد از نیم‌فصل از جمع آبی‌ها جدا شد، هنوز در ذهن هواداران استقلال باز است.

به گزارش خبرآنلاین؛ مامه تیام، بازیکنی بود که دو فصل پیش و برای یک نیم‌فصل برای استقلال بازی کرد و حتی استقلالی‌ها را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ و آسیا امیدوار کرد.

این بازیکن بعد از هتریک مقابل ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی، ایران را ترک کرد تا زمان جدایی‌اش از آبی‌ها خیلی زود فرا برسد.

پرونده جدایی این بازیکن در تابستان گذشته، اما یکی از گنگ‌ترین پرونده‌های فوتبال ایران است، تا جایی که مسئولان وقت باشگاه استقلال تا نسبت به جدایی این بازیکن مصاحبه می‌کنند و توضیحاتی ارائه می‌کنند. 

پندار توفیقی، در گفت‌وگویی با تسنیم درمورد جدایی این بازیکن توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «دلالی که در بازی با الهلال عربستان در کویت اضافه شده بود، زیر پای او نشست تا از استقلال جدا شود. یک آقایی با من تماس گرفت و گفت ایجنت تیام از این به بعد من هستم! شفر مخالف این مسئله بود. با تیام تماس گرفتم و گفت، بله، این آقا ایجنت من است. تیام گفت 700 هزار دلار برای سال دوم قراردادش کم است و خواست آن را زیاد کنیم. ما گفتیم قرارداد داری و باید برگردی. در ادامه، رضا افتخاری (مدیرعامل وقت باشگاه استقلال) پیشنهاد داد برای خوابیدن جو و اینکه فشار هوادار و سرمربی زیاد بود، به ترکیه سفر کنیم. ما به همراه شخصی به نام عبدیان و همچنین افتخاری برای تیام و ایجنتی که معرفی کرده بود، هتل گرفتیم. وقتی به هتل رفتیم، تیام نیامده بود و همان آقا، خودش را نماینده تیام معرفی کرد. در همان جا با تیام تماس تصویری برقرار کردیم و دوباره درخواست کرد که مبلغ قراردادش را بالا ببریم. ما هم به صورت غیررسمی گفتیم قراردادش 800 هزار دلار خواهد شد و در صورتی که استقلال قهرمان آسیا شود و او بازیکن تأثیرگذاری باشد، یکسری آپشن‌های دیگر در نظر خواهیم گرفت.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها