کد خبر : 24865

جزئیات جدید از پیشنهاد پرسپولیس به بازیکن مالیایی

جزئیات جدید از پیشنهاد پرسپولیس به بازیکن مالیایی

شنیده می‌شود مهاجم مالیایی مدنظر پرسپولیس برای یک سال حضور در این تیم، پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مادیبو مایگا، مهاجم ۳۱ ساله مالیایی مدنظر پرسپولیس تهران که سابقه بازی در تیم‌های مختلف را دارد و سال گذشته نیز در بوریرام تایلند بازی کرد، به تهران آمده تا پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و مذاکرات نهایی سرخپوش شود.

او که سابقه بازی در تیم‌های وستهام، الاتحاد، النص، سوشو و ... دارد، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، زوج علی علیپور در لیگ نوزدهم خواهد شد تا با این تیم قهرمانی در لیگ ایران را تجربه کند. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت یک میلیون یورو است، اما شنیده می‌شود او به پرسپولیسی‌ها پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری داده است و سرخپوشان درصدد گرفتن تخفیف از او هستند.

لازم به ذکر است، او درحال حاضر آخرین تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، عصر امروز یا فردا قراردادش را قطعی خواهد کرد. با جذب مایگا، فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در تابستان به پایان می‌رسد و این تیم آماده حضور در لیگ نوزدهم خواهد شد.

به جز مایگا، پرسپولیس در پست مهاجم بازیکنانی از جمله علی علیپور، امیر روستایی، محمد امین اسدی و ... در اختیار دارد و همچنین مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و ... می‌توانند در پست مهاجم بازی کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها