کد خبر : 24863

علت تاخیر در امضای قرارداد بازیکن خارجی جدید پرسپولیس

علت تاخیر در امضای قرارداد بازیکن خارجی جدید پرسپولیس

مادیبو مایگا علیرغم گذشت 48 ساعت از حضور در تهران هنوز قراردادش را با سرخپوشان به امضا نرسانده است.

به گزارش ورزش سه، مهاجم مالیایی 31 ساله مدنظر پرسپولیس که سابقه حضور در لیگ‌های معتبر فرانسه، انگلیس، عربستان، امارات و ... را در کارنامه دارد بامداد پنج شنبه وارد تهران شد و این در حالی است که با گذشت نزدیک به 72 ساعت هنوز خبری درباره عقد قرارداد او با این باشگاه منتشر نشده است.

در این زمینه با توجه به مبلغ قرارداد این بازیکن، باشگاه تمهیدات شدیدی را برای عقد قرارداد با مهاجم مالیایی در نظر گرفته است. او بعد از استراحت در روز پنج شنبه در هتل در نظر گرفته شده توسط باشگاه، از روز گذشته در برنامه‌ پزشکی در نظر گرفته شده برای او حضور یافته است.

این بازیکن از روز گذشته با حضور در تست‌های پزشکی که باشگاه برای او هماهنگ کرده، تمامی مراحلی که باید به تایید کادرپزشکی برسد را پشت سر خواهد گذاشت. برنامه پزشکی او امروز پربارتر بود و طی دو جلسه از صبح تا ظهر و بعد از آن در عصر شنبه، مورد بررسی کامل پزشکی قرار گرفته است.

مادیبو که مدتی به دلیل مصدومیت دور از فوتبال بود، با توجه به این که باشگاه به دنبال توافق با اوست، با شرایط خاصی قادر خواهد بود قراردادش را به امضا برساند و در صورتی که هیچ مشکل بدنی و جسمانی نداشته باشد، پای میز مذاکره خواهد نشست. اتفاقی که مدیربرنامه این بازیکن و مدیران پرسپولیس روی آن به توافق رسیده بودند و دلیل تاخیر در عقد قرارداد این مهاجم مالیایی نیز به همین منظور است.

باشگاه پرسپولیس نمی‌خواهد با یک سهل انگاری و تنها با توجه به درخواست گابریل کالدرون و فشار هواداران، دست به خرید گرانقیمتی زده که در صورت احتمال مشکل مصدومیت و ... یک بدهی دیگر تنها روی دست باشگاه قرار دهد.

با این شرایط احتمالا تا آخر امشب یا فردا باید شاهد عقد قرارداد مادیبو مایگا با پرسپولیس بود و البته در صورتی که طی این مدت او موفق شده باشد تمامی تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها