کد خبر : 24730

این بازیکن آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس است

این بازیکن آخرین فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس است

فعالیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با جذب مادیبو مایگا به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با هدایت گابریل کالدرون آماده شروع مسابقات لیگ برتر می‌شود، در فصل نقل و انتقالات تابستانی، بازیکنانی از جمله احمدرضا احمدوند، امیر روستایی، امیرحسین بیات، فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی عبدی و وحید امیری را جذب کرد و درصدد جذب مادیو مایگا مالیایی است.

این بازیکن که اکنون در تهران حضور دارد، فردا (شنبه) آخرین تست‌های پزشکی خود را پشت سر می‌گذارد و سپس قراردادش را امضا خواهد کرد تا در تمرینات تیم پرسپولیس حضور یابد. با جذب این بازیکن، فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس  به پایان می‌رسد و آن‌ها آماده شروع لیگ برتر می‌شوند.

همچنین پیش از این پرسپولیسی‌ها درصدد جذب مهاجم برزیلی نیز بودند که با توجه به حضور علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و ... در پست مهاجم، جذب بازیکن برزیلی منتفی شد و قرار است مایگا آخرین جذب شده پرسپولیسی‌ها باشد.

البته در کنار بازیکنان جذب شده، ماریو بودیمیر، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی شریفی، شایان مصلح، سروش رفیعی، سعید کریمی و ابوالفضل درویشوند از جمع شاگردان کالدرون کنار رفت و هنوز آینده اکثر این بازیکنان مشخص نیست.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها