کد خبر : 24707

زمزمه خط خوردن یک بازیکن دیگر از لیست پرسپولیس

زمزمه خط خوردن یک بازیکن دیگر از لیست پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در حال رصد کردن و تست بازیکنان است و این احتمال وجود دارد که تغییرات جدیدی در لیست تیمش به‌وجود بیاورد.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان پایتخت طی دو روز گذشته در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود، دو دیدار دوستانه مقابل پیکان و نفت مسجدسلیمان را تدارک دیدند. دیدار‌هایی که به اعتقاد گابریل کالدرون، به افزایش توان تیم، کمک زیادی می‌کند.

با این حال، هنوز کار کالدرون برای رسیدن به ایده‌آل‌هایش در پرسپولیس به اتمام نرسیده است. او همچنان در زمان تمرینات، بازیکنان را در پست‌های مختلف امتحان می‌کند و در حال ایجاد تغییر در نگرش فوتبالیست‌ها است.

در این میان سرمربی آرژانتینی همچنان مشغول رصد و تست بازیکنان است و این احتمال وجود دارد که تغییرات جدیدی در لیست تیمش به‌وجود بیاورد. شنیدیم او به یکی از مسئولان تیم اعلام کرده به احتمال فراوان یک بازیکن دیگر را از لیستش کنار می‌گذارد و به‌دنبال هافبک جدیدی می‌گردد تا شرایط تازه‌ای در تیم ایجاد کند.

این در حالی است که بعد از حذف شایان مصلح، مهدی شریفی و سروش رفیعی، شوک بزرگی به تیم وارد شد و شایعه‌ای که در مورد حذف بازیکن چهارم از لیست بزرگسالان به راه افتاده، شرایط تیم را دگرگون کرده است. البته امیدواری بازیکنان به‌بندی در قانون نقل و انتقالات است. در بند الف، ماده ۲ اساسنامه نقل و انتقالات، با عنوان «فهرست بازیکنان مازاد» این موارد مطرح شده است: «باشگاه‌ها مکلفند که تا ۳۰ روز قبل از خاتمه مهلت نقل و انتقالات، لیست بازیکنان دارای قرارداد، اما مازاد خود را به‌طور رسمی و مکتوب به بازیکنان مازاد و همچنین به واحد نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کنند در غیر این صورت و در صورتی که باشگاهی به رغم عدم اعلام نام بازیکن در لیست مازاد، نام وی را در لیست بازیکنان جهت ثبت‌نام به سازمان لیگ ذکر نکند، ملزم به پرداخت حقوق و مزایای مندرج در قرارداد به بازیکن تا زمان عقد قرارداد با باشگاه جدید یا خاتمه مدت قرارداد (هر کدام که زودتر فرا برسد) خواهد شد. باشگاه مذکور همچنین علاوه بر پرداخت وجوه مذکور به پرداخت غرامت به میزان ۲۰ درصد کل حقوق و مزایای قراردادی محکوم خواهد شد.»

همان‌طور که می‌دانید نقل و انتقالات روز ۶ شهریور به پایان می‌رسد و همین امروز نیز نام بازیکن مازاد بعدی مشخص شود، ممکن است مشکلات قانونی به‌وجود بیاید. البته در بند ب همین ماده آمده: «بازیکنی که نام وی در لیست مازاد اعلام نشده و در لیست اعلامی به سازمان لیگ جهت ثبت‌نام نیز ارائه نشده است، بعد از خاتمه دوره نقل و انتقالات می‌تواند ضمن فسخ قرارداد، مبادرت به انعقاد قرارداد با هر باشگاه دیگری بنماید.»

به هر حال مسئولان باشگاه و همچنین گابریل کالدرون تا کنون این شایعه را نه تکذیب کردند و نه تأیید. کالدرون در این مدت ثابت کرده فرد محکم و قدرتمندی است و تصمیمات غافلگیر کننده ای می‌گیرد که شاید همه پرسپولیسی‌ها را شوکه کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها