کد خبر : 24678

بازیکن جدید استقلال از مقایسه شدن با تیام خوشش نیامد

بازیکن جدید استقلال از مقایسه شدن با تیام خوشش نیامد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: به استقلال نیامدم جای مامه تیام را پر کنم و می‌خواهم جای خودم بازی کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شیخ دیاباته درباره حضورش در استقلال گفت: زمانی که در اروپا بودم نام استقلال را شنیده بودم اما وقتی مدیران این تیم با من مذاکره کردند انگیزه زیادی پیدا کردم تا به ایران بیایم و برای استقلال بازی کنم و به دنبال قهرمانی جدید بودم.

او ادامه داد: می دانستم استقلال تیم بزرگی در ایران است و هواداران زیادی دارد و درباره دربی شنیده بودم ‌و اطلاعاتی زیادی از این تیم دارم.

دیاباته درباره تجربه بازی در دربی گفت: دربی ایرانی را تجربه نکرده ام اما صبرانه منتظر هستم تا دربی شروع شود و در بازی باشم. فیلم دربی ها را دیدم و واقعا جالب بود. راجع به دربی تحقیق کردم و گل زدن را دوست دارم و در فرانسه لقبم شیخ بی محدودیت است و می خواهم برای استقلال در دربی گل بزنم.

دیاباته درباره تیام افزود: تیام بازیکن خوبی است و به استقلال نیامدم جای او را پر کنم و می خواهم جای خودم بازی کنم. اگر بعد از دو سال از ایران بروم سرم را بالا می گیرم که با افتخار رفتم. برای گلزنی اعتماد به نفس دارم و زمانی که اعتماد به نفس را از دست بدهید همه چیز را از دست می دهید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: لقب من بی محدودیت است و هیچ محدودیتی ندارم و هر وقت بتوانم گل می زنم و خودم را نشان می دهم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها