کد خبر : 24631

ناگفته های جدید از جدایی ناخواسته الماس استقلال

ناگفته های جدید از جدایی ناخواسته الماس استقلال

صیادمنش پیش از پیوستن به فنرباغچه به مسئولان باشگاه گفته بود چندان موافق رفتن نیست و ترجیح می‌دهد حداقل یک فصل دیگر در استقلال بماند.

به گزارش خبرورزشی، مدیرعامل استقلال چندی قبل و ساعاتی پیش از آنکه اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت‌مدیره این باشگاه بگوید اللهیار صیادمنش را فروختند و پولش راهم گرفتند، اعلام کرد این بازیکن فروشی نیست.

آن روز‌ها شایعاتی از استقلال به گوش می‌رسید که یکی از عوامل اختلاف شفر و فتحی همین بازیکن بوده است. مربی آلمانی مدام در مصاحبه‌هایش می‌گفت اگر باشگاه استقلال یک فصل دیگر این بازیکن را نگه می‌دارد، می‌تواند یک فصل بعد بالای دو میلیون دلار به فروش برساند.

تازه وقتی خلیل زاده اعلام کرد اللهیار را با قیمت یک میلیون دلار به فنرباغچه فروخته‌اند، همه فهمیدند منظور شفر چه بوده است. این مربی با فتحی اختلاف نظر داشت که نباید این بازیکن را بفروشند. وقتی هم فهمید به فروش رفته مدام در مصاحبه‌هایش به فتحی پیام می‌داد، اما آن روز‌ها کسی متوجه دلیلش نمی‌شود. حالا خبر‌هایی تکمیلی‌تر به دست‌مان رسیده که جالب است. مرد آلمانی چند بار با اللهیار صحبت کرده بود تا او را از رفتن منصرف کند. شفر حتی به این بازیکن گفته بود احتمالاً در استقلال نمی‌ماند ولی او باید بماند و کارش را ادامه دهد. 

نکته جالب‌تر، اما اینجا بود که صیادمنش به مسئولان باشگاه گفته بود چندان موافق رفتن نیست و ترجیح می‌دهد حداقل یک فصل دیگر در استقلال بماند. او با یکی از مدیران سابق استقلال هم حرف زده بود و در آن گفتگو تأکید داشت راضی به رفتن نیست و دوست دارد در استقلال بماند. علت اصلی نارضایتی اللهیار هم دوری از خانه و همین‌طور درآمد کمی بود که از انتقال داشت. به باشگاه استقلال یک میلیون دلار می‌رسید ولی باشگاه فنرباغچه پول خاصی به خود اللهیار نمی‌داد.

به همین خاطر او نمی‌خواست به ترکیه برود. با این حال باشگاه استقلال روی فروش این بازیکن تأکید داشت و سرانجام توانست او را به فنرباغچه بفروشد. فتحی به اللهیار گفته بود نگران نباشد چرا که در صورت انجام بازی‌های خوب در سال‌های بعد می‌تواند رقم قراردادش را افزایش دهد و پول‌هایی بگیرد که غیرممکن است اینجا به دست بیاورد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها