کد خبر : 24587

قرارداد کهکشانی ستاره جدید پرسپولیس لو رفت

قرارداد کهکشانی ستاره جدید پرسپولیس لو رفت

در فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم تیم فوتبال پرسپولیس خواهان جذب یک مهاجم خارجی با کیفیت است.

به گزارش برنا ، پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا یک مهاجم خارجی جذب و او را جایگزین ماریو بودیمیر و مهدی شریفی کنند که در این باره مذاکرات به مراحل نهایی رسیده و قرار است مادیبو مایگا به تهران بیاید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارداد خود را قطعی کند.

البته پیش از این، سرخ پوشان با هاسکیچ، دی سانتو و دیگر مهاجمان اروپایی و آمریکای جنوبی مذاکراتی داشتند اما حضور آن‌ها در جمع سرخ پوشان بنا به دلایلی منتفی شد و قرار است کاپیتان سابق مالی امروز وارد تهران شود تا پس از مذاکرات نهایی و توافق با باشگاه به ایفمارک برود و پس از تایید در تست‌های پزشکی قراردادش را به امضا برساند.

مایگا ۳۱ساله سابقه بازی در تیم‌های انگلیسی، عربستانی، اماراتی، تایلندی و … دارد و ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت حدود یک میلیون یورو اعلام شده اما پرسپولیسی‌ها درصدد هستند با او ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار به توافق برسند. اگر قیمت دلار را ۱۱حداقل هزار تومان در نظر بگیریم تیم فوتبال پرسپولیس مبلغی در حدود ۶۶ میلیارد ریال به مادیبو مایگا پرداخت خواهد کرد و باید دید این بازیکن با چنین قرارداد نجومی تا چه حد به کار سرخ پوشان می آید.

گفته می‌ شود به هر دلیلی اگر مادیبو مایگا به پرسپولیس نیاید، اندرسون لوپز برزیلی، مهاجم مدنظر کالدرون است که تا پنج شنبه همه چیز مشخص خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها