کد خبر : 24526

مادیبو با چه قیمتی به پرسپولیس می آید؟

مادیبو با چه قیمتی به پرسپولیس می آید؟

پرسپولیسی‌ها با مادیبو مایگا به توافق رسیدند تا او را به خدمت بگیرند.

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا یک مهاجم خارجی جذب و او را جایگزین ماریو بودیمیر و مهدی شریفی کنند که در این باره مذاکرات به مراحل نهایی رسیده و قرار است مادیبو مایگا بامداد پنج شنبه به تهران بیاید و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قرارداد خود را قطعی کند.

البته پیش از این، سرخپوشان با هاسکیچ، دی سانتو و دیگر مهاجمان اروپایی و آمریکای جنوبی مذاکراتی داشتند، اما حضور آن‌ها در جمع سرخپوشان بنا به دلایلی منتفی شد و قرار است کاپیتان سابق تیم ملی مالی تا فردا به تهران بیاید و قرارداد خود را امضا کند.

البته اگر به هر دلیلی مایگا به پرسپولیس نپیوست، اندرسون لوپز برزیلی، مهاجم دوم مدنظر کالدرون است که تا فردا و نهایت پنج شنبه همه چیز مشخص خواهد شد.

مایگا ۳۱ ساله سابقه بازی در تیم‌های انگلیسی، عربستانی، اماراتی، تایلندی و ... دارد و ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت حدود یک میلیون یورو اعلام شده، اما پرسپولیسی‌ها درصدد هستند با او ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار به توافق برسند.

این بازیکن یک متر و ۸۵ سانتی متر قد دارد و بیشترین گل‌های دوران بازیگری خود را در تیمی به نام سوشو در فرانسه به ثمر رسانده و نکته مهم این است که او پس از جدایی از بوریرام تایلند، در حال حاضر بدون تیم است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها