کد خبر : 24479

خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها درباره ماجرای برانکو !

خبر فوق العاده برای پرسپولیسی ها درباره ماجرای برانکو !

وکیل بین المللی پرسپولیس در خصوص رای نهایی دادگاه بین المللی ورزش درباره پرونده سوپرجام اظهار امیدواری کرد.

به گزارش مهر ، دادگاه بین المللی ورزش درباره اعلام رای نهایی شکایت باشگاه استقلال تهران از سازمان لیگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس مبنی بر اعلام غیر قانونی قهرمانی سرخپوشان پایتخت در سوپرجام سال ۹۷ خواستار وقت بیشتری برای رسیدگی شده است.

مدیران باشگاه پرسپولیس‌ در تماس با وکیل بین المللی خود به ابعاد جدیدی از رسیدگی دادگاه CAS به این پرونده رسیده اند که آنها را امیدوار کرده است. از قرار معلوم عدم تخلف باشگاه پرسپولیس در این پرونده کاملا تایید شده است و این باشگاه هیچگونه مشکلی را برای به دست آوردن سوپرجام فصل گذشته به وجود نیاورده است.

همچنین باشگاه پرسپولیس درباره اعلام شکایت جدید و احتمالی برانکو از سرخ ها استعلام اولیه ای را انجام داده که مشخص شده است هنوز هیچگونه پرونده جدیدی برای این باشگاه در کمیته انضباطی فیفا تشکیل نشده است. از قرار معلوم فیفا موظف است بلافاصله پس از تشکیل پرونده توسط شاکی حقیقی یا حقوقی به اطلاع باشگاه برساند که هنوز این اتفاق برای باشگاه پرسپولیس رخ نداده است.

نکته جالب توجه اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به شکایت برانکو از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات مندرج در قراردادش اطمینان کامل دارند و هیچ اقدامی در جهت حل این مشکل نمی کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها