کد خبر : 24417

یک لباس قرمز بر تن مدیرعامل استقلالی دو آتشه معروف (عکس)

یک لباس قرمز بر تن مدیرعامل استقلالی دو آتشه معروف (عکس)

مدیرعامل سابق استقلال حتی در مراسم کمک به حادثه زدگان سیل نیز دست از کری خوانی بر نداشت و علاقه بی حدش به استقلال کاملا نمایان بود.

به گزارش ورزش سه علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق و محبوب استقلالی ها یکی از چهره های ورزشی حاضر در مراسم کمپین حمایت از سیل زدگان بود.

او در کنار دیگر مدیران ورزشی حاضر در مراسم حضور یافته بود. فتح الله زاده که حتی در سال هایی که دور از مدیریت از استقلال است در حاشیه این مراسم و زمانی که قرار بود لباس های هلال احمر را به صورت نمادین به تن کند از این کار امتناع کرد.

او ابتدا از مسئولان خواست که لباس هلال احمر آبی برایش پیدا کنند اما در نهایت برای او لباسی پیدا شد که فتح الله زاده حاضر شد با خاطر یقه های آبی رنگ آن را به تن کند. او به خبرنگاران و مسئولان هلال احمر هم گفت:« خیلی سعی کردید لباس قرمز تن من بکنید...» هرچند او عاقبت لباسی را پوشید که یقه هایش آبی بود.

فتح الله زاده یکی از موفق ترین مدیران استقلال در چهل سال اخیر بوده است که 7 عنوان قهرمانی ایران و یک عنوان نایب قهرمانی آسیا را همراه این تیم به دست آورد. او همانطور که گفته شد حتی با وجود نزدیک شش سال دوری از مدیریت این تیم هنوز هم به اندازه گذشته با علاقه مسایل و اخبار مربوط را دنبال می کند.

01422577

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها